عقاب در تنگنا

آلومینیوم بحران‌زده!

عقاب در تنگنا


​​​​​​​شاگردان رحمتی نتوانسته‌اند انتظارات سرمربی جوان این تیم را برآورده کنند هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی عملکرد فنی قابل‌قبولی به‌ثبت نرسیده است. مهدی رحمتی که خود رکورددار کلین‌شیت در دوره‌های لیگ برتر فوتبال ایران است، تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم تنها دو بار کلین‌شیت کرده و چهار گل خورده در کارنامه شاگردان رحمتی به‌چشم می‌خورد. آلومینیوم از 15 امتیاز ممکن پنج بازی نخست خود در لیگ بیست‌ودوم، تنها چهار امتیاز بدست آورده که نتیجه پیروزی مقابل صنعت‌نفت آبادان و تساوی برابر مس رفسنجان است. اراکی‌ها در شرایطی این نتایج را بدست آورده‌اند که هنوز رویارویی با تیم‌های مدعی چون استقلال، فولاد، سپاهان و گل‌گهر باقی‌ مانده و شاگردان مهدی رحمتی تنها در مقابل پرسپولیس به میدان رفته‌اند که البته با شکست در مقابل سرخپوشان پایتخت از میدان مسابقه خارج شده‌اند.
اراکی‌ها در مدت مشابه پنج هفته در فصل گذشته توانسته بودند با هدایت رسول خطیبی، 11 امتیاز کسب کنند و تیم‌های مدعی چون فولاد و پرسپولیس را شکست داده‌ بودند و نکته جالب اینکه تنها یک‌بار دروازه آن‌ها باز شده بود.
آلومینیوم اراک از پنج دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست‌ودوم، سه مسابقه را در خانه برگزار کرده که نکته عجیب، ناکامی شاگردان رحمتی در خانه است. اراکی‌ها در مصاف با هوادار، پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفتند که هر سه مسابقه با شکست آلومینیوم به پایان رسیده و شاگردان رحمتی هنوز نتوانسته‌اند در دیدارهای خانگی حتی به گل برسند!
اراکی‌ها هفته ششم مقابل سپاهان اصفهان به میدان می‌روند که باید دید در این دیدار دشوار خارج از خانه، آیا نتیجه مدنظر هواداران ایرالکو بدست خواهد آمد یا اوضاع برای سرمربی جوان آلومینیوم با قبول شکست در اصفهان، دشوارتر شده و رحمتی در نزدیکی خروج از آلومینیوم قرار می‌گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه