زیدان را هم بیاورید پولش را می‌دهیم

ادعای وزیر ورزش در نشست خبری

زیدان را هم بیاورید پولش را می‌دهیم

نشست خبری وزیر ورزش و جوانان با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت ورزش به منظور پاسخ‌گویی به آخرین اتفاق‌های روز ورزش ایران، برگزار شد.


سجادی با بیان اینکه مالکیت مشترک سرخابی‌ها به عنوان یکی از مشکلات مدنظر قرار گرفته بود و مسائل مالیاتی و بدهی‌های این دو باشگاه از دیگر چالش‌ها بود، عنوان کرد: اقدام سنگین حکومتی در مورد واگذاری سهام دو باشگاه اتفاق افتاد و قرار است در مرحله اول ۵۱درصد سهام دو باشگاه به بخش غیردولتی اختصاص یابد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تعلیق فدراسیون جودو خبر خوبی نبود و در حال حاضر نیز در تعلیق است و پیگیری‌های مربوط را مدنظر قرار داده‌ایم تا شرایط را تغییر دهیم، عنوان کرد: مجوز را از کمیته بین‌المللی المپیک گرفته‌ایم تا اگر یک رشته یا فدراسیون با تعلیق روبه‌رو شد ورزشکار ایرانی بتواند با پرچم المپیک در مسابقات شرکت کند و همین مسئله در مسابقات جهانی صدق می‌کند. تعلیق جودو ایران در نزدیکی المپیک به پایان می‌رسد و این یک ظلم به ورزشکاران است و رأیی به ناحق علیه جودو ایران صادر شد که پیگیری این مسئله را مدنظر قرار دادیم تا ورزش ایران متضرر نشود.
وی در مورد مقوله استیضاح خود که این روزها مطرح می‌شود، تصریح کرد: منشأ آن را نمی‌دانم. سؤال، تذکر و استیضاح ابزارهای قانونی مجلس و نمایندگان است و بی‌شک باید پاسخگو باشیم. یک‌بار سؤالی از بنده مطرح شد و اعلام کردیم قانون وظایف و اختیارات وزارت ورزش وجود دارد و بر اساس آن ۶ ماه وزارتخانه مهلت داشته تا آیین‌نامه مربوط به این مقوله را مدنظر قرار دهد. سجادی در مورد بحث استیضاح به دلیل تأیید صلاحیت مهدی تاج، گفت: بحث استیضاح در فضای مجازی دنبال نمی‌شود و بی‌شک اگر مجلس سؤالی داشته باشد پاسخگو خواهیم بود.
وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و جلسه‌ای که با ملی‌پوشان در قطر برگزار شد، اعلام کرد: به هیچ وجه صحبتی در مورد مسائل فنی مطرح نشد و بازیکنان نیز به خود اجازه نمی‌دهند در مورد چنین مسائلی ورود کنند و بنده نیز خود را مستثنا از این مسئله نمی‌دانم. به ماجدی اعلام کردم هر کسی از مربیان داخلی و خارجی را قصد دارید، بیاورید، حتی گفتم اگر کی‌روش را می‌خواهید بیاورید پولش را می‌دهیم و گفتم اگر زیدان را نیز می‌خواهید بیاورید تشریفات خاص آن را انجام دهید و هیچ دغدغه‌ای در مورد مسائل مالی مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نخواهید داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه