تدوین ۱۸۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

تدوین ۱۸۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۱۸۰فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به منظور جذب و سهولت کار سرمایه‌گذاران تدوین و در قالب کتابچه‌ای در اختیار متقاضیان قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، عزت‌الله ضرغامی در بازدید از اماکن تاریخی شهرستان اسفراین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۶ مأموریت مهم این وزارتخانه که تا پیش از این در مرکز رسیدگی می‌شد با برنامه‌ریزی دقیق و آموزش لازم به مراکز استان‌ها تفویض شده و اکنون روند کار تسریع شده است. وی افزود: با هدف تسهیل و تسریع در فرایندهای مدیریتی و رفع موانع دست و پاگیر نظام اداری متمرکز این کار انجام شده است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از الکترونیکی کردن فرایند صدور مجوزهای صنایع دستی خبر داد و افزود: مجوز ۲۶۰رشته از ۲۹۹ رشته صنایع دستی به منظور شتاب‌دهی و تسهیل امور جاری با نام‌نویسی و اعلام در سامانه مربوطه صادر می‌شود و دیگر کاغذبازی در این زمینه حذف شده است.توسعه زیرساخت‌های اجرایی دولت الکترونیک و استفاده گسترده از سامانه‌های اطلاعاتی که منجر به کسب رتبه‌های برتر دولت الکترونیک در ارزیابی سازمان اداری و استخدامی و سازمان فناوری اطلاعات شده است نیز از دیگر امور انجام شده در یک سال اخیر است.
بازدید از شهر تاریخی بلقیس اسفراین، مجتمع گردشگری طلای سفید، مجموعه تاریخی مفخم، پروژه هماگ، پروژه راه ابریشم در بجنورد و بازدید از تپه نادری و کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری اسب‌دوانی یزدان‌پناه در شیروان از برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خراسان شمالی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه