شمسایی:‌ به عشق مردم به تیم‌ملی بازگشتم

آبرویم را برای تغییر نسل گذاشته‌ام

شمسایی:‌ به عشق مردم به تیم‌ملی بازگشتم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ پس از استعفایم به خاطر تماس‌های مکرر مردم و محبت‌هایی که آن‌ها نسبت به من داشتند به تیم ملی بازگشتم.


وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و اسامی نهایی این تیم برای حضور در تورنمنت تایلند اظهار کرد: همان‌طور که از ابتدای شروع کارم اعلام کردم به دنبال جوان‌گرایی و تغییر نسل هستیم. در فهرست اعلامی به بازی‌های تایلند هم دقیقاً این موضوع مشخص است.
وی گفت:‌ می‌دانم تغییر نسل کار بسیار سختی است. تمام آبروی خودم در فوتسال را برای این موضوع گذاشته‌ام، چه نتیجه بگیرم چه نتیجه نگیرم. تغییر نسل سال‌هاست که در تیم ملی انجام نشده و این کار باید سرانجام روزی انجام شود که مسئولیت این کار را پذیرفته‌ام. تعدادی از بازیکنان جوان را وارد تیم کردم که شاید بعضی از آن‌ها حتی یک تورنمنت ملی یا بین‌المللی نداشتند.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ بالاخره تغییر نسل را باید یک نفر انجام دهد تا این رشته بتواند در آینده موفق شود. همان‌طور که بارها اعلام کردم هدفم در تیم ملی جام‌جهانی 2024 است. 75درصد تیمی که در جام‌جهانی حضور داشتند در حال حاضر در تیم ملی تغییر کرده‌اند.
درست است کارم خیلی برای آماده کردن این بازیکنان سخت است اما سختی را با جان و دل می‌خرم. من به دنبال این هستم که بازیکنان جوان همان‌طور که در لیگ سعی می‌کنند استعداد خودشان را نشان دهند در تیم ملی و در رقابت‌های بین‌المللی هم استعداد یک جوان ایرانی به نمایش گذاشته شود. نسلی که در سال 2016 در تیم ملی حضور داشتند نسل بسیار خوب و پرتلاشی بودند و باید از تک تک آن‌ها قدردانی 
کرد.
 آن‌ها روزی سرباز تیم ملی بودند و حالا باید این جوانان جای آن‌ها را بگیرند و با تمام قدرت از نام و حیثیت ایران دفاع کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه