تیم منتخب گران‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان

تیم منتخب گران‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان

سایت خبری فرانسوی RMS در گزارشی پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات در اروپا، گرانقیمت‌ترین بازیکنان جهان را در قالب یک تیم جمع‌آوری کرد. هزینه کل این تیم ۹۶۰ میلیون یورو است که با آن‌ها آشنا می‌شوید.


تیبو کورتوا/ ارزش: ۶۰ میلیون یورو: این دروازه‌بان یک سال پیش از پایان قرارداد با چلسی، تمایل خود را برای انتقال به رئال مادرید اعلام کرد.
ترنت الکساندر آرنولد / ارزش: ۸۰ میلیون یورو: در فصل 2020-۲۰۱۹ به همراه لیورپول قهرمان لیگ برتر شد. 
روبن دیاس/ ارزش: ۷۵ میلیون یورو: در سپتامبر ۲۰۲۱ به عنوان کاپیتان دوم سیتی انتخاب شد. 
آلفونسو دیویس/ ارزش: ۷۰ میلیون یورو: تیم مونیخی برای این بازیکن ۱۰میلیون یورو پرداخت کرد و توانست با این بازیکن قهرمانی‌های متعددی بدست آورد.
مارکینیوش/ ارزش: ۷۰ میلیون یورو: در سال ۲۰۱۶، پس از جدایی داوید لوییز از باشگاه فرانسوی، به مارکینیوش این فرصت داده شد تا خود را در مرکز دفاع ثابت کند.
فیل فودن/ارزش: ۹۰ میلیون یورو: از ژوئن ۲۰۲۲ ارزش فودن با ادامه درخشش در سیتی به ۹۰میلیون یورو رسید.
کوین دی بروین/ارزش: ۸۵ میلیون یورو: در فصل 2020-۲۰۱۹و فصل 2022-۲۰۲۱ دوبار  جایزه بهترین بازیکن فصل را بدست آورد. 
یاشوا کیمیش/ارزش: ۸۰ میلیون یورو: در سال ۲۰۲۱، او که ۹۰ میلیون یورو ارزش داشت، قراردادی پنج ساله با بایرن امضا کرد.
کیلیان ام‌باپه/ ارزش: ۱۶۰ میلیون یورو: ام باپه قرارداد جدیدی با پاریسی‌ها تا سال ۲۰۲۵ امضا کرد تا به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود. 
وینیسیوس جونیور/ارزش: ۱۰۰ میلیون یورو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا او تک گل تیمش را برابر لیورپول به ثمر رساند و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. 
محمد صلاح/ارزش: ۹۰ میلیون یورو: او در دو فصل اول خود به عنوان برترین گلزن لیگ برتر تبدیل شد و توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه