کدهای استیلی برای تغییر سرمربی

معادلات تیم ملی فوتبال حل نشد

کدهای استیلی برای تغییر سرمربی

در شرایطی که بازیکنان تیم ملی برای دریافت ویزای شینگن طی روزهای گذشته در نوبت‌های مختلف به سفارت اتریش مراجعه کردند، هنوز مشخص نیست کادر فنی تیم ملی بزرگسالان با همین ترکیب راهی آخرین اردوی تدارکاتی خود پیش از مسابقات جام جهانی خواهد شد یا اینکه افراد جدیدی هدایت تیم ملی را در رقابت‌های جهانی قطر برعهده خواهند گرفت.


این فضای مبهم با اظهارات سرپرست تیم ملی مبهم‌تر شد چون برخلاف اظهارنظر چند روز پیش حمید استیلی که به خبرنگاران اعلام کرده بود: بی‌شک در تیم ملی خواهم ماند و به فعالیتم ادامه می‌دهم، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد: مشخص نیست سرنوشت ما به چه ترتیبی رقم بخورد.
استیلی که این روزها به واسطه عملکردش به‌شدت مورد انتقاد قرار دارد به یک نکته مهم اشاره کرد که هیچ جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی صورت نگرفته به همین دلیل باید دید آیا مدیران فدراسیون فوتبال از کادر فنی حمایت خواهند کرد یا نه؟
مسئولان فدراسیون فوتبال در این خصوص سکوت مرموزی را در دستور کار خود قرار دادند تا ابهام‌ها به شکل ناباورانه‌ای رشد پیدا کند. البته مسئولان فدراسیون فوتبال تا این لحظه موضوع تغییر را تکذیب نکردند و در تمامی اظهارنظرهای خود عنوان کردند که به زودی در این خصوص در جلسه هیئت رئیسه تصمیم‌گیری خواهند کرد.
با این حال شامگاه شنبه خبری عجیب در برخی رسانه‌های خبری مبنی بر پیشنهاد سنگین مالی کارلوس کی‌روش به فدراسیون فوتبال برای قبول مربیگری تیم ملی منتشر شد که به ادعای منتشرکنندگان موجب شد موضوع حضور دوباره کی‌روش در تیم ملی منتفی شود. اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با قدس با قاطعیت این خبر را رد و تأکید کرد: این فضاسازی‌ها تنها برای به حاشیه کشیدن روند فعالیت هیئت فدراسیون فوتبال 
است. طبق شنیده‌ها او 750 هزار دلار برای جام جهانی خواسته است.
حال سؤال اینجاست که درنهایت چه زمانی مسئولان فدراسیون فوتبال درخصوص این موضوع تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهند داد؟ تیم ملی ایران در مقطع کنونی باید از زمان باقیمانده بهترین استفاده را بکند، اما وقت‌کشی به هیچ وجه اتفاق قابل قبولی نیست به‌ویژه اینکه فرصت پیش روی تیم ملی نیز بگذرد و پس از آن بخواهیم فرایند تغییر را استارت بزنیم. البته دیشب جلسه‌ای در وزارت ورزش در همین خصوص برگزار شد.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه