امیدوارم دوباره در شهرآورد گل بزنم

علی نعمتی، بازیکن تیم پرسپولیس:

امیدوارم دوباره در شهرآورد گل بزنم

علی نعمتی می‌گوید امیدوار است امسال هم در دربی گلزنی کند و در مورد بازی در پست دفاع چپ مطیع کادر فنی است.


علی نعمتی: امیدوارم باز هم به استقلال گل خوشگل بزنم. علی نعمتی که دومین فصل حضور در پرسپولیس را تجربه می‌کند امسال در پست دفاع چپ بازی می‌کند و در این هفته نیز بهترین بازیکن زمین بود و توانست یک پاس گل هم بدهد. او در مورد وضعیت این روزهای سرخ‌ها بیان کرد: خداراشکر شرایط خیلی خوبی است. دو هفته است که با سه امتیاز کامل به سمت هدفمان پیش می‌رویم. امیدوارم همین‌طور جلو برویم و به هدفی که در ذهن همه‌ ماست برسیم.
علی نعمتی در مورد کلین‌شیت‌های پرسپولیس گفت: درحال‌حاضر همه چیز خوب است و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد. گل نخوردن‌ ما روی دفاع تیمی خوب‌ است.
نعمتی در مورد تغییر پست و گل‌های مهمی که پارسال به ثمر رساند، گفت: من هرجا کادر فنی تصمیم بگیرد وظیفه‌ام است که اطاعت کنم. امیدوارم مثل پارسال از آن گل‌های خوشگل بزنم و شرایط خوب پارسال را تکرار کنم. گل خوشگل منظورم گل دربی است و امیدوارم دوباره تکرار کنم.
او در پایان درباره بازی در دفاع چپ توضیح داد: من مدت زیادی بود دفاع چپ بازی نکرده بودم، امیدوارم بتوانم توقع همه را برآورده کنم و یک مهره مفید باشم و به باشگاه و تیم کمک کنم تا به هدف اصلی‌، قهرمانی برسیم. وی در مورد بازگشت امیری و احتمال نیمکت‌نشینی خودش هم گفت: خیلی خوشحال می‌شوم آقای امیری که کاپیتان تیم ملی هم هستند زودتر بتوانند شرایط بازی را پیدا کنند و به میدان برگردند. 
من در کنار ایشان چیزهای زیادی آموختم از جمله اینکه یاد گرفتم برای جایگاهم بجنگم. من پیرو تصمیمات کادرفنی‌ام و همین که در پرسپولیس هستم خوشحالم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه