خدمت‌رسانی 5 هزار خادم امام رضا(ع) به زائران اربعین

خدمت‌رسانی 5 هزار خادم امام رضا(ع) به زائران اربعین

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با تشریح برنامه‌های این بنیاد برای خدمت به زائران اربعین حسینی، از آمادگی 5هزار نفر از خادمان و خادمیاران حضرت رضا(ع) برای مشارکت در برپایی باشکوه این حماسه جهانی خبر می‌دهد.


آستان قدس رضوی که یکی از مهم‌ترین کانون‌های مذهبی جهان به شمار می‌آید، دایره حریم رضوی را به شعاع گام‌های عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) گسترانیده و قرار است امسال هم با پرچم‌داری بنیاد کرامت رضوی و مشارکت خادمان و خادمیاران سراسر کشور، کاری کارستان را برای زائران اربعین سیدالشهدا(ع) رقم بزند.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز، از برپایی بیش از 68 موکب خدمت‌رسانی با حمایت آستان قدس رضوی در مناطق مرزی کشورمان و داخل عراق خبر می‌دهد و می‌گوید: به همت بنیاد کرامت رضوی در بیش از 11 نقطه مرزی کشورمان برای پذیرایی از زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین سیدالشهدا(ع) موکب برپا می‌شود. استادآقا اضافه می‌کند: پشتیبانی بنیاد کرامت رضوی از موکب‌های داخلی بسیار گسترده است، به عنوان نمونه 100 تن برنج و 2میلیون بطری آب معدنی برای موکب‌های مستقر در مرزهای کشورمان در نظر گرفته شده و در موکب‌های مستقر در مرزهای شرقی و غربی کشورمان حدود 2میلیون وعده غذا طبخ و بین زائران توزیع خواهد شد.
همچنین برای حمایت و پشتیبانی بنیاد کرامت از موکب‌های مردمی، برای بیش از 50 موکبی که از مشهد مقدس در کربلا، سامرا، کاظمین، نجف و مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شوند نیز خدمات گسترده‌ای از جمله تأمین 100 تن برنج، 7 تن گوشت گرم و یک میلیون و 500هزار بطری آب معدنی پیش‌بینی شده و در موکب‌های مستقر در کشور عراق نیز 3میلیون و 500 هزار وعده غذا و در موکب محوری مهران بیش از 600 هزار وعده غذا طبخ و یک میلیون بطری آب توزیع خواهد شد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه