حضور ۵۰ جهادگر کانون خادمیاران رضوی در مناطق محروم فردوس

حضور ۵۰ جهادگر کانون خادمیاران رضوی در مناطق محروم فردوس

سر رابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: چهار گروه جهادی با ۵۰جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی به مناطق محروم فردوس اعزام شدند.


به گزارش مهر، با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران هر روز حضور و فعالیت گروه‌های جهادی در راستای رزمایش جهاد مقدس در خراسان جنوبی و به‌ویژه شهرستان فردوس بیشتر می‌شود.
روزانه تعداد زیادی از گروه‌های جهادی با خدمات متفاوت از نقاط مختلف استان و کشور برای گرامیداشت سالروز حضور رهبرمعظم انقلاب در فردوس و باشکوه برگزار شدن رزمایش جهاد مقدس به این شهرستان اعزام می‌شوند.
این بار گروه‌های جهادی کانون خادمیاران رضوی خراسان جنوبی مثل همیشه پای کار آمده و برای حضور در رزمایش جهاد مقدس خود را به مناطق محروم فردوس رساندند.
کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی همیشه گره‌گشای مشکلات مردم بوده و علاوه بر فعالیت چشمگیر جهادگران، نام این کانون و یاد امام رئوف(ع) تأثیرات معنوی زیادی در مناطق حضور جهادگران داشته است.
یاسر دانایی‌فر، سر رابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای اجلاسیه ملی جهادگران که ۱۳شهریور در فردوس برگزار می‌شود، رزمایش جهاد مقدس و حضور گروه‌های جهادی در این شهرستان از ابتدای شهریور آغاز شده است.
وی افزود: بر این اساس چهار گروه جهادی با ۵۰ جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی به شهرستان فردوس اعزام شدند. این گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمرانی و فنی مهندسی فعالیت دارند و در زمینه گچ‌کاری، سنگ‌کاری، جوش‌کاری و رنگ‌کاری کمک‌رسانی می‌کنند و طی دو روز در روستاهای برون و مهران کوشک فعالیت خواهند داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه