فرایند کند ساماندهی دستفروش‌ها در شیروان

فرایند کند ساماندهی دستفروش‌ها در شیروان

شهردار شیروان با گلایه از روند کند ساماندهی دستفروشان از استقرار کانکس مدیریت در خیابان سعدی و ساماندهی دستفروشان سطح شهر خبر داد و گفت: از فروردین سال جاری، زمین از اوقاف تحویل شهرداری شده اما این پروژه به شکل عجیبی کند پیش می‌رود.


عین‌الله احمدی ساماندهی دستفروشان سطح شهر را یک پروژه بزرگ و حیاتی برای شیروان عنوان کرد و افزود: تمام پرسنل شهرداری باید امور محوله را به نحو مطلوب انجام دهند؛ چرا که تأخیر در اجرای پروژه‌ها، هدررفت بیت‌المال را در پی خواهد داشت.
وی افزود: این پروژه با پیش‌بینی اعتبار ۵۸ میلیارد ریال برای ساخت ۱۵۰غرفه در مساحت 6 هزار مترمربع به همراه پارکینگ اجرا خواهد شد.
شهردار شیروان همچنین از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه مصوب شهرداری شیروان خبر داد و افزود: کل بودجه مصوب شهرداری شیروان برای سال ۱۴۰۱، مبلغ ۱۰۳میلیارد تومان بود که در چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰۰ درصد بودجه مصوب شهرداری شیروان محقق شده است.
وی به ملاقات‌های عمومی با مردم و همچنین کسبه و بازاریان در راستای حل مشکلات شهروندان اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۳۸ملاقات مردمی در سطح شهر،‌ پارک‌ها و تمامی مسجدهای شهر برگزار شده که تمامی درخواست‌های 5هزار و 985 نفر در پایان این ملاقات‌ها بلافاصله به معاونان برای پیگیری ارجاع داده شده است.
وی به اقدام‌های ترافیکی، آرام‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز از زمان حضور در شهرداری شیروان اشاره کرد و افزود: نخستین شهری در استان بودیم که دوربین پلاک‌خوان را در سطح شهر نصب کردیم.
 شهردار شیروان افزود: با برگزاری جلسات مختلف و نیز رفع موانع سرمایه‌گذاری پروژه تکمیل شهربازی شیروان در مدت دو ماه با پیشرفت ۹۵ درصدی و با هزینه‌کرد ۱۹۰میلیارد ریال در مهر سال جاری افتتاح خواهد شد.

خبرنگار: توحیدی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه