ارتفاعات جنوبی مشهد خط قرمز دستگاه قضایی و مردم

ارتفاعات جنوبی مشهد خط قرمز دستگاه قضایی و مردم


​​​​​​​رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: اراضی و ارتفاعات جنوب مشهد، خط قرمز دستگاه قضایی و مردم است و بر این اساس هیچ مصلحتی بر منفعت مردم رجحان ندارد. غلامعلی صادقی گفت: اراضی و ارتفاعات جنوب مشهد خط قرمز دستگاه قضایی و مردم است و بر این اساس هیچ مصلحتی بر منفعت مردم رجحان ندارد.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال ادامه داد: برای تمام دستگاه‌ها توجه به این تأکیدها و رعایت اسناد بالادستی الزامی است. بر این اساس منفعت عمومی بر هر مصلحتی برتری داشته و بار دیگر خاطرنشان می‌کنیم اراضی و ارتفاعات جنوب، خط‌قرمز دستگاه قضایی است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: دفاع از حقوق مردم وظیفه همه سازمان‌ها و دستگاه‌هاست و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در این راستا وظیفه‌ای ندارد و این تکلیف بیش از همه متوجه دست‌اندرکاران حفظ حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با همت جمعی و مدیریت اداره کل ثبت اسناد و املاک و حمایت شورای قضایی استان شاهد صدور سند برای ۹۸ درصد از اراضی ملی بوده‌ایم که اقدام بسیار ارزشمندی بوده و فعالیت‌های خوبی نیز در زمینه صدور اسناد مالکیت برای زمین‌های کشاورزی آغاز شده که باید با قوت و سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه