لوکادیای یک میلیون دلاری!

ارزان‌تر از قائدی

لوکادیای یک میلیون دلاری!

باشگاه پرسپولیس که ماه گذشته قرارداد یورگن لوکادیا را ثبت کرده بود، حالا در نامه جدید به فرابورس قرارداد او را نیز به سایر بازیکنان اضافه کرده تا رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس به حدود 50 میلیارد تومان برسد.


در سند جدید منتشره از سوی سامانه کدال، رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس اصلاح شده و یورگن لوکادیا نیز به جمع وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی و شرزود تمیروف اضافه شده تا میزان دریافتی بازیکنان خارجی به 49 میلیارد تومان برسد.
قرارداد جدید بازیکنان پرسپولیس مجموع رقم هزینه سرخپوشان را با پاداش احتمالی به 310میلیارد تومان می‌رساند.
این در حالی است که در سند قبلی منتشره، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی روی عدد 19میلیارد تومان برای سه بازیکن قرار داشت تا با یک حساب سرانگشتی، دریافتی یورگن لوکادیا به عدد 30 میلیارد تومان برسد.
30 میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گران‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گران‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
با این حال میزان هزینه پرسپولیس برای جذب این مهاجم در رقم خالص قرارداد کمتر از مهدی قایدی است که استقلال با عدد یک میلیون و 100 هزار یورو او را به خدمت گرفت.
نکته جالب اینکه در مقایسه سند قرارداد بازیکنان پرسپولیس بدون لوکادیا و با حضور او، میزان پاداش بازیکنان تغییری نکرده تا مشخص شود احتمالاً قرارداد لوکادیا آپشن و پاداش خاصی ندارد.
در مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در صورت تحقق پاداش‌ها به حدود 320 میلیارد تومان می‌رسد که البته با جدایی شرزود تمیروف و کسر قرارداد او از مجموع ارقام، این عدد به حدود 310 میلیارد تومان کاهش خواهد یافت تا مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز از 300 میلیارد عبور کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه