خنجر ساپینتو به قلب استقلال

حمله سرمربی استقلال به مجیدی

خنجر ساپینتو به قلب استقلال

یک سؤال از سوی یک جریان کافی بود تا ساپینتو وارد یک محیط پرحاشیه شود و بی‌دلیل به سمت استقلال فرهاد مجیدی یورش ببرد و آن تیم را که با مشقت‌های بسیار قهرمان لیگ شد را به نقد بکشد.


​​​​​​​از ساپینتو پرسیدند چرا استقلالت مانند فصل گذشته هماهنگ نیست که او بی‌درنگ مجیدی را به دلیل اتخاذ تاکتیک دفاعی زیر سؤال برد و این جمله را به زبان آورد: «استقلال او فقط بلد بود دفاع کند!» پاسخی که با آنچه تا به امروز در استقلال رخ داده در منافات است و تیم ساپینتو نیز هرگز آنچنان هجومی و حمله‌ور نبوده که بتوان از آن دفاع کرد.
 تیم ساپینتو تا پایان هفته چهارم لیگ برتر چهار بار موفق به گلزنی شده که دو گل از این چهار گل را مهاجمان به ثمر رسانده‌اند(قایدی و یامگا) مضاف برآن استقلال ساپینتو تیم‌هایی را برده که تازه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده‌اند و تا کنون تیم او موفق نشده دروازه تیم‌هایی که در سال‌های گذشته در لیگ برتر حضور داشته‌اند را باز کند. مسئله دیگری که تیم ساپینتو را زیر سؤال می‌برد این است که تیم او در بخش دفاعی نیز عملکرد مطلوبی از خود به نمایش نگذاشته و در چهار بازی سه بار دروازه خود را باز شده دیده و تنها دو بار کلین‌شیت کرده است. مضاف برهمه این آمارها در بازی با نفت مسجد سلیمان این سیدحسین حسینی بود که به عنوان مرد برتر میدان برگزیده شد و به دلیل سیو‌های متعدد بالاترین نمره را از سایت متریکا که مرجع معتبری است دریافت کرد.
 حال سؤال این است که چه طور ساپینتو تیمش را مقابل نفت مسجد سلیمان هجومی می‌بیند درحالی که بهترین بازیکن میدان دروازه‌بانش بوده؟! آیا سرمربی استقلال موقعیت‌های گلزنی نفت مسجد سلیمان را ندیده است؟! به هرحال این‌ها پرسش‌هایی است که سرمربی استقلال تا بازی بعد مقابل پیکان باید جوابش را بیابد وگرنه ممکن است از صدر جدول دورتر شود و شرایط ناامیدکننده‌ای را با استقلال به وجود آورد.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه