انفصال دائم یک مدیر دولتی با حکم تعزیرات حکومتی

انفصال دائم یک مدیر دولتی با حکم تعزیرات حکومتی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از صدور حکم انفصال دائم از خدمات دولتی یک مدیر دولتی در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد خبر داد.


​​​​​​​مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: با ارسال گزارش از جهاد کشاورزی و صمت مبنی بر اینکه یک مدیر دولتی در یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی با همکاری چند نفر اقدام به عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی آرد بر خلاف شبکه قانونی توزیع به اشخاص دیگر نموده است، از این رو پرونده‌ای تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی گردید.
حسن پور گفت: در شعبه بدوی پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده و شنیدن دفاعیات متهمان و احراز وقوع تخلف، این مدیر دولتی به استناد بند ب ماده ۱۸ قانون تعزیرات حکومتی ناظر ماده ۵ و بند دال ماده ۲ مرتبه اول قانون مذکور علاوه بر جریمه نقدی ۱۴۳ میلیون ریالی به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم و سایر افراد مرتبط در پرونده نیز به جزای نقدی محکوم شدند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: در شعبه اول تجدید نظر استان پس از بررسی اوراق پرونده و لایحه اعتراضی و نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی محکوم نتوانسته دلایل و مدارک مستندی برای نقض رأی بدوی ارائه کند، بنابراین ضمن رد اعتراض، رأی سابق‌الصدور تأیید و قطعی گردیده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه