انتقال پادگان ۰۴ بیرجند به‌زودی تعیین‌تکلیف می‌شود

انتقال پادگان ۰۴ بیرجند به‌زودی تعیین‌تکلیف می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: با صدور مجوزها و توافق‌های نهایی، موضوع انتقال پادگان ۰۴ بیرجند به‌زودی تعیین‌تکلیف می‌شود.


جواد قناعت در گفت‌وگو با ایرنا افزود: یکی از مسائل مهم شهر بیرجند، بحث انتقال پادگان ۰۴ به خارج شهر است که از دغدغه‌های جدی دو دهه اخیر مردم و گروه‌های مرجع بوده که تاکنون تعیین‌تکلیف نشده است.
وی ادامه داد: با تعامل خوب ارتش، اداره‌کل راه‌وشهرسازی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با محوریت استانداری پیگیری‌ها و اقدام‌های مناسبی صورت گرفته و مراحل پایانی توافق و اقدام نهایی در حال طی شدن است.
استاندار خراسان جنوبی در توضیح یکی دیگر از دغدغه‌های مردم شهر افزود: یکی از دغدغه‌های دیگر مردم شهر بیرجند که بیش از یک دهه از این دغدغه ذهنی می‌گذرد، طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج از محدوده شهر است.
وی با بیان اینکه بیش از ۲هزار کسبه شهر و شهروندان مشمول این موضوع می‌شوند، گفت: در ۹ ماه گذشته با تعاملات مثبت، اتفاق‌های خوبی در این بخش رقم خورده است.
وی اظهار کرد: نخست گام تعیین‌تکلیف اراضی مستثنیات بود و سپس دریافت مجوز واگذاری از سازمان ملی مسکن که با بیش از هشت بار سفر و پیگیری از مرکز، سرانجام به نتیجه رسید.
قناعت ایجاد تقاطع غیرهمسطح در شهر بیرجند را از نیازهای ضروری عمران شهری مرکز استان در راستای بهبود عبور‌ومرور و مدیریت ترافیک عنوان کرد و گفت: به زودی پس از تأیید نهایی در شورای ترافیک استان، شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در شهر بیرجند خواهیم بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه