آب فولاد قاین از محل پساب فاضلاب تأمین خواهد شد

آب فولاد قاین از محل پساب فاضلاب تأمین خواهد شد


​​​​​​​رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: آب مورد نیاز فولاد قاین از محل پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تأمین خواهد شد و هزینه آن را شرکت فولاد پرداخت می‌کند.
عباس جرجانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌تواند تأثیر مستقیمی در بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت بگذارد، نبود زیرساخت لازم است.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته برای بهبود زیرساخت‌ها تلاش فراوان کرده‌ایم، بیان‌ کرد: در مناطقی، امکان ایجاد کارخانه‌های فراوری در کنار معادن را داشتیم ولی به خاطر نبود زیرساخت‌هایی چون آب و برق مشکلات جدی در مسیر راه به وجود آمد.
جرجانی ادامه‌ داد: در مناطقی نیز کارخانه‌هایی ساخته شده اما در زمینه اتصال به اینترنت مشکل داریم در حالی که برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان زیرساخت اینترنت برای بحث بازاریابی و فروش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به آب مورد نیاز صنعت فولاد ادامه ‌داد: در حوزه آب مورد نیاز صنعت فولاد قاین یکی از مشکلاتی که داشتیم نگرانی مردم منطقه برای چاه‌های کشاورزیشان بود که در پنج ماه گذشته با کمک آب‌وفاضلاب برای حل این مشکل پیگیری کردیم که اکنون به نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به اینکه براساس این برنامه مهم، آب مورد نیاز فولاد از محل پساب آب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قاین تأمین و کل هزینه آن را شرکت فولاد پرداخت خواهد کرد، افزود: هفته آینده توافق‌نامه این موضوع امضا خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه