اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی بدون یک ریال حمایت

اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی بدون یک ریال حمایت

سرپرست هیئت شمشیربازی استان خراسان جنوبی گفت: هیئت شمشیربازی بدون حتی یک ریال حمایت و با بودجه شخصی به مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی اعزام شدند.


علی یوسفی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی زیر ۲۳سال در تهران برگزار شد که در این مسابقات عارف دانشمند ۲۰ساله و ملی‌پوش استان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد.
وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۵۲ نفر از تمام کشور برگزار شد که از بین آن‌ها فقط هشت نفر برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند.اردوی تیم ملی از نهم شهریور به مدت یک هفته در اردبیل برگزار و در نهایت چهار نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی در کویت انتخاب می‌شوند.
یوسفی با تأکید بر اینکه اعزام به مسابقات با هزینه شخصی انجام شده است، بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر ۲۰سال نیز از امروز در تهران برگزار می‌شود که محدثه سالارپور از خراسان جنوبی به این مسابقات اعزام شده است.
وی با بیان اینکه از هیچ بخشی در حوزه بودجه و حمایت مالی، کمکی ندیده‌ایم، عنوان کرد: دو هفته پیش از مسابقات به اداره کل ورزش برای دریافت بودجه نامه زدیم ولی هیچ خبری از آن‌ها نشد.
وی با اشاره به اینکه یک ریال بودجه از اداره کل ورزش تاکنون دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: از طریق فدراسیون شمشیربازی ۵۰میلیون تجهیزات گرفته‌ایم ولی از سوی خراسان جنوبی با وجود اینکه ملی‌پوش داریم و اعزام زیاد انجام می‌شود، حمایتی نشده است.
به گفته وی، به شورای شهر نیز نامه زده شده که هر مقدار می‌توانید به تیم کمک کنید ولی پس از گذشت دو ماه هنوز خبری از پاسخ نشده و در جلسه‌های آن‌ها مطرح نشده است.
یوسفی اضافه کرد: در زمینه حمایت بخش خصوصی از ورزش هم با وجود تماس‌های متعدد هیچ کمکی نشده‌ایم و حتی حاضر به ملاقات با ما هم نیستند و دیگر نمی‌دانیم از چه طریقی باید برای دریافت بودجه کاری انجام دهیم با اینکه هیئت شمشیربازی همواره مدال‌آوری‌های فراوان و ملی‌پوش داشته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه