ارباب حلقه‌ها با اختلاف میلیمتری!

محمد خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک شد

ارباب حلقه‌ها با اختلاف میلیمتری!

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای تعیین هیئت رئیسه و هیئت اجرایی برگزار شد. در شروع فرایند رأی‌گیری این مجمع ۵۳ عضو شامل ۲۸ المپیکی و ۲۵ غیرالمپیکی حضور داشتند.  


پس از شمارش آرا از مجموع ۵۳ رأی مأخوذه، خسروی وفا ۲۴ رأی، علی‌نژاد ۲۴ رأی و باقرزاده ۵ رأی کسب کردند و انتخابات به دلیل بدست نیامدن حداکثر مطلق رأی توسط یک نامزد به دور دوم کشیده شد.  
در دور دوم رأی‌گیری دو عضو غیرالمپیکی دیگر به مجمع اضافه شدند و تعداد اعضا به ۵۵ نفر رسید.  در پایان رأی‌گیری از ۵۵ رأی، خسروی وفا ۲۸ رأی و علی‌نژاد ۲۷ رأی کسب کردند. به این ترتیب محمود خسروی وفا برای چهار سال به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد. برای ریاست، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی وفا، فضل‌الله باقرزاده و  مجید شایسته نامزد بودند که شایسته پیش از آغاز انتخابات انصراف داد.  
سیدرضا صالحی امیری پس از تعیین خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: از دیگر نامزدهای ریاست مانند علی نژاد، شایسته و باقرزاده که با جسارت وارد انتخابات شدند، تشکر می‌کنم. خسروی وفا هم با آرامش وارد انتخابات شد. مجمع نمونه انتخابات دموکراتیک بود. 
در ادامه مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک، صالحی امیری گفت: بهداد سلیمی نماینده معرفی شده کمیسیون ورزشکاران برای عضویت در هیئت اجرایی است، برای خرید زمان و چون در این بخش فقط یک نماینده داریم، برای اینکه وقت بهتر مدیریت شود بهتر است در این بخش رأی ندهیم. وی خطاب به اعضای مجمع گفت اگر با بهداد سلیمی موافق هستید دست‌های خود را بالا ببرید. واکنش اعضای مجمع در این بخش، موافقت با حضور بهداد سلیمی در هیئت اجرایی را نشان داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه