مطهری عامل اختلاف آجورلو و ساپینتو

مطهری عامل اختلاف آجورلو و ساپینتو

حالا که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به‌صراحت اعلام کرده مطهری به هیچ عنوان از لیست استقلال خارج نخواهد شد، باید دید آیا ریکاردو ساپینتو راضی به استفاده از مهاجم نام آشنای خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد یا او نیز همانند مگویان تا پایان مدت قراردادش با استقلال صرفاً حقوقش را دریافت می کند و تنها یک جای خالی را در لیست استقلال پر کرده است.


​​​​​​​ساپینتو پس از آنکه مطهری را در فهرست بازیکنان مازاد استقلال قرار داد تصور می‌کرد مدیران استقلال زمینه جدایی او را فراهم خواهند کرد و به جای این بازیکن می‌تواند از کاوه رضایی استفاده کند، اما مرد پرتغالی تصور نمی‌کرد مطهری زیر بار فسخ نرود و کار بیخ پیدا کند.
با این حال وقتی مطهری طبق قانون در تمرین استقلال حاضر شد که با محرومیتی رو به رو نشود، ساپینتو به شدت از این اتفاق عصبانی شد و اعلام کرد این بازیکن دیگر نباید در تمرین استقلال حاضر شود، به همین دلیل مدیران استقلال ترجیح دادند برنامه تمرینی جدیدی به مطهری بدهند تا شاید بتوانند موضوع را رفع و رجوع کنند و با کمک گرفتن از مفاد قانونی و آیین‌نامه نقل و انتقالات زمینه جدایی بدون دردسر این بازیکن را فراهم آورند اما همه چیز به نفع مطهری بود.
با این حال استقلال از کمیته تعیین وضعیت درخواست استعلام کرد تا شاید مشکل برطرف شود اما همان‌طور که پیش بینی می شد و از آنجا که این بازیکن در ترکیب استقلال برابر سپاهان به میدان رفته بود به هیچ عنوان امکان خروج وی از فهرست استقلال نبود و او برای جدایی از این باشگاه بایستی تا نیم فصل صبر کند. 
حالا این نخستین اختلاف جدی میان مدیران استقلال و ساپینتو خواهد بود، چون وی تصور می‌کرد با این فرایند می تواند کاوه رضایی را به خدمت بگیرد اما نه تنها کاوه رضایی به استقلال ملحق نشد بلکه مرد پرتغالی مهاجم فعلی خود را نیز به نوعی در فهرست بازیکنان مازاد قرار داده تا انگیزه های وی را به کلی از بین ببرد.
البته که اگر سرمربی پرتغالی بخواهد دوباره می‌تواند از مطهری در ترکیب استقلال استفاده کند، اما بدون شک روابط میان او و ارسلان مطهری مثل روز اول نخواهد بود و فضای بی‌اعتمادی میان او و بازیکن به وضوح قابل لمس است! 

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه