مشاور من جهانبخش بود

نخستین مصاحبه لوکادیا

مشاور من جهانبخش بود


لوکادیا که به نظر خونگرم و خوش‌صحبت است، از هواداران پرسپولیس خواسته به نمایش‌های داخل زمین او توجه کنند. او می‌گوید شخصیتش این‌طور است که کمتر حرف بزند و بیشتر عمل کند.نخستین گفت‌وگوی لوکادیا پس از انتقال به پرسپولیس را می‌خوانید:
زاده هلند: من در هلند به دنیا آمده‌ام و اگر بخواهم آنجا را با ایران مقایسه کنم، به نظرم مهم‌ترین تفاوت نحوه رانندگی مردم است که خیلی فرق دارد. همسر من لبنانی است و زندگی در ایران برای او هم تا حد زیادی جدید و ناشناخته است. زندگی در اینجا برای خانواده‌ام یک تجربه آموزنده هم هست.ایران واقعاً امن است و من اینجا احساس امنیت دارم. 
مشورت با جهانبخش: پیش از حضور در ایران، من با علیرضا جهانبخش صحبت کردم. او به من گفت ایران لیگ قوی‌ دارد، مردم آنجا مهربان هستند، تهران شهر خوبی است و در کل از ایران خیلی تعریف کرد. راهنمایی‌های او بدون شک در این انتخاب به من کمک کرد. 
چرا پرسپولیس: ماجراجویی. من به ماجراجویی علاقه دارم و دوست ندارم در یک جا ثابت باشم. فکر می‌کنم حضور در اینجا به من این فرصت را داد که از حاشیه امن خارج شوم. 
وقتی به خودم و شخصیتم نگاه می‌کنم این موضوع را در خودم دوست دارم که به تجربه کردن چیزهای جدید علاقه دارم. 
عادت به قهرمانی:خیلی واضح است که هواداران پرسپولیس به قهرمانی عادت کردند. بنابراین این یک حرف منطقی از طرف من است که بگویم هدف ما از بازی در این لیگ، قهرمانی است. نمی‌دانم شرایط فعلی پرسپولیس در آسیا چگونه است ولی قطعاً قهرمانی در آسیا هم هدفی است که باید به آن فکر کنیم. از همه افرادی که در پیوستن من به پرسپولیس نقش داشتند، تشکر می‌کنم و نمی‌توانم برای بازی کردن صبر کنم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه