100 میلیارد درآمد پرسپولیس آزاد می‌شود!

100 میلیارد درآمد پرسپولیس آزاد می‌شود!


​​​​​​​پرسپولیس با نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2020 و حضور در یک چهارم نهایی 2021 موفق شد پاداش هنگفتی را به جیب بزند اما به دلیل «پایبندی کنفدراسیون فوتبال آسیا به قوانین و تحریم‌های بین‌المللی» سرخپوشان از دستیابی به این رقم ناکام مانده‌اند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی 7/2 میلیون دلار به اضافه 700 هزار دلار پاداش بدست آوردند تا به این ترتیب پرسپولیس ذخیره قابل توجه 4/3میلیون دلاری را در حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد که به محض حل مشکلات تحریمی و بانکی، در اختیار این باشگاه قرار خواهد گرفت.
آن‌طور که در صورت‌های مالی پرسپولیس آمده، بر اساس برآورد معاونت مالی این باشگاه، قرمزها 94 میلیارد و 100میلیون تومان از ای اف سی طلبکار هستند که البته خالص این رقم 86میلیارد تومان خواهد بود. اما با این حال افزایش نرخ ارز از زمان محاسبه صورت‌های مالی سبب می‌شود درآمد پرسپولیس به 100 میلیارد تومان نیز برسد.
این در حالی است که البته فصل گذشته و در دوره مدیریت مجید صدری، باشگاه پرسپولیس با استقراض از منابع دولتی و خصوصی، رقم قابل توجهی از پاداش آسیایی را بدست آورد و قرار بود با دریافت این پاداش، بدهی طلبکاران را پرداخت کند. اما ادامه تحریم، سبب شد پرسپولیس از منابع حاصل از فروش سهام در بورس، تسویه حساب بدهکاران را انجام دهد.
حالا و با تسویه حسابی که انجام شده و خواهد شد، پاداش آسیایی درآمدی است که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و سرخپوشان امکان استفاده از آن را خواهند داشت و به نوعی پول حاصل از واگذاری در فرابورس، این پاداش 4/3 میلیون دلاری را نجات داده و آزاد کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه