بدون تیتر

بدون تیتر


​​​​​​​ «پال کریاگ رابرتس»، اقتصاددان و دستیار اسبق وزیر خزانه‌داری آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری رونالد ریگان درباره تحولات مربوط به بازرسی اف‌بی‌آی از منزل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده گفته آمریکا در حال تبدیل شدن به یک دیکتاتوری تک‌حزبی است.
 منابع رسانه‌ای در شهر مزارشریف، مرکز ولایت بلخ از زخمی‌شدن 6 نفر در پی یک انفجار در این شهر خبر می‌دهند.
 «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین‌المللی از سوی کشورش درباره اجرای عملیات‌های برون مرزی به اصطلاح مبارزه با تروریسم ادعا کرد: اجرای عملیات در راستای امنیت کشورمان حق طبیعی و مشروع ترکیه است!  
 «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه تأکید کرد مسکو برای اجتناب از تلفات غیرنظامی، میزان حملات خود را در اوکراین کاهش داده و هدف از این اقدام به حداقل رساندن تلفات غیرنظامی است.
 کانال 14 رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد ارتش تل‌آویو همزمان با عملیات نظامی علیه جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه در دو هفته پیش، به اهدافی در یمن نیز حمله کرده است. این شبکه جزئیات بیشتری از این تجاوز نظامی نگفته است.
 «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان درباره وقوع احتمالی فاجعه هسته‌ای در نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا»ی اوکراین هشدار داد.
 در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه، مقامات آمریکایی از قصد این کشور برای کمک ۳ میلیارد دلاری تسلیحات نظامی به اوکراین به مناسبت روز استقلال این کشور خبر دادند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه