آمادگی برای تشرف میلیونی زائران دهه آخر صفر

آمادگی برای تشرف میلیونی زائران دهه آخر صفر


​​​​​​​مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به پیش‌بینی تشرف میلیونی زائران حضرت رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر، برای همکاری خادمان حرم مطهر و موکب‌داران مردمی در حریم حرم در میزبانی از زائران اعلام آمادگی کرد.
مصطفی فیضی در همایش توجیهی موکب‌داران دهه پایانی ماه صفر گفت: در گذشته امکان فعالیت موکب‌ها و هیئت‌ها به شکل امروزی در این آستان مقدس فراهم نبود، اما با گذشت زمان و مشخص شدن ساز و کارهای مناسب، اکنون افتخار همکاری با موکب‌دارانی از اقصی نقاط کشور را داریم. 
وی در ادامه گفت: بدون شک در ایام پایانی صفر شاهد تشرف میلیونی زائران به حرم مطهر خواهیم بود و امیدواریم این مسیری که با مشارکت موکب‌داران برای خدمت به خیل زائران ایجاد شده، هر ساله نسبت به دوره قبل، رشد و تعالی بیشتری داشته باشد تا شاهد عملکرد بهتری در ارائه خدمات به زائران حرم مطهر در ایام پایانی صفر باشیم. 
فیضی در پایان گفت: سراسر مشهد مقدس، شهر امام رضا(ع) است و با این نگاه و باور، امیدواریم موکب‌داران در سال‌های آینده، علاوه بر حریم حرم مطهر، استقرار در گوشه و کنار این شهر مقدس و مسیرهای تشرف به مشهد را نیز در نظر بگیرند تا خدمات‌رسانی‌ آن‌ها تنها محدود به حریم حرم مطهر نشود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه