افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴۳ پروژه

استاندار خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴۳ پروژه

استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴۳پروژه طی هفته دولت در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.


به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: از مجموع تعداد پروژه‌های هفته دولت، ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و تعداد ۷۰۷ پروژه با اعتبار هزار‌میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی سال جاری در مقایسه با پروژه‌های هفته دولت سال گذشته رشد ۴۱درصدی و افزایش ۲۸برابری در اعتبارات کل پروژه‌ها را شاهد هستیم.
وی مهم‌ترین دستاورد دولت را صداقت بیان کرد و گفت: صادق بودن دولت با مردم و ارائه گزارش‌های لحظه‌ای از حوزه‌های مختلف، مدیریت بیماری کرونا، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، افزایش مراودات بین‌المللی با کشورهای همجوار و حمایت از بخش کشاورزی و صنعت غذا مهم‌ترین دستاوردهای دولت در یک‌سال اخیر است.
حسین‌نژاد ارمغان سفر رئیس‌جمهور به استان را اختصاص بیش از ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و افزود: این اعتبارات برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50درصد و توسعه فاز دوم پتروشیمی خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون هزارو۳۰۰میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان در قالب نقدی و اسناد خزانه به خراسان شمالی پرداخت شده است که امیدواریم تا دو سال آینده این اعتبارات جذب شود.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای برای اتمام پروژه بیمارستان ارتش در رازوجرگلان در سفر رئیس جمهور به استان نداشتیم، گفت: تنها مصوبه سفر رئیس‌جمهور ساخت بیمارستان در راز است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه