فعال شدن ۱۷ واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی

فعال شدن ۱۷ واحد تولیدی راکد در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با اقدام‌های صورت گرفته در دولت، 17واحد تولیدی راکد این استان به چرخه تولید بازگشتند. 
محمدعلی نوایی افزود: ۳۲۷ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به بهره‌برداری رسیده است که از این تعداد؛ ۵۵ واحد تولیدی پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم راکد بودند که در این مدت یک‌ساله و با روی کار آمدن دولت جهادی، ۱۷ واحد آن فعال شد.
وی ادامه داد: با فعال شدن این واحدهای تولیدی برای ۱۶۴ نفر اشتغال‌زایی شده که از این تعداد؛ چهار واحد با اشتغال‌زایی ۴۰ نفر از ابتدای امسال فعال شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی به ایرنا گفت: برنامه‌ریزی برای فعالیت هشت واحد راکد دیگر در سال جاری در حال انجام است. در برخی موارد با بازنگری در روش‌ها و استفاده از الگوهای جدید و واگذاری به افراد دارای صلاحیت و سرمایه‌گذاران توانمند جدید، واحدهای راکد دوباره به عرصه تولید بازمی‌گردند. 
حسین حاجی بگلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم در این باره گفت: واحدهای تولیدی خراسان شمالی با کمبود نقدینگی و مشکلات بیمه‌ای مواجه‌اند و انتظار می‌رود حمایت‌های لازم در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی انجام شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه