افزایش 67درصدی بستری‌شدگان مبتلا به کرونا

افزایش 67درصدی بستری‌شدگان مبتلا به کرونا

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با آغاز هفتمین دوره اوج‌گیری و شیوع ویروس کرونا، شمار بستری‌شدگان روزانه بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های خراسان رضوی، طی ۱۰ روز گذشته ۴۲درصد افزایش یافته است.
دکتر محمد پهلوان افزود: طی این مدت تعداد بستری‌شدگان روزانه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی از ۱۵۰مورد به ۲۱۳ مورد در روز رسیده است که از این تعداد روزانه ۱۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین طی این مدت شمار بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان با افزایش ۶۷درصدی از ۳۱۵ به ۵۲۷ بیمار رسیده است که از این تعداد ۴۱۸ بیمار در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.
وی اظهار کرد: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی نیز طی ۱۰ روز گذشته با افزایش ۸۴درصدی از ۵۰ به ۹۲ بیمار افزایش یافته است که ۷۷نفر آنان در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.
به گزارش وب‌دا، پهلوان افزود: همچنین طی این مدت ۳۴فوتی‌ ناشی از ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان ثبت و گزارش شده است که ۲۷ مورد آن مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
وی ادامه داد: شمار مراجعان روزانه بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز درمانی روندی افزایشی دارد به طوری که در روز یکشنبه هزار و ۵۸۹ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به
 بیمارستان‌ها و پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه