تنها شهربازی بجنورد در آستانه تخریب

تنها شهربازی بجنورد در آستانه تخریب

با گذشت حدود ۲۰ سال از انتخاب شدن بجنورد به عنوان مرکز استان، اما متأسفانه با نگاهی به شهر درمی‌یابیم در حوزه خدمات شهری و عمومی هنوز فاصله زیادی با یک مرکز استان دارد.


به گزارش تسنیم، مرکز استان در حوزه ارائه خدمات عمومی به کودکان از وضعیت اسفناکی برخوردار است و نه تنها در این چند ساله مراکز جدیدی توسط شهرداری دایر نشده بلکه تنها شهربازی موجود در شهر نیز رو به تخریب است.
یوسف مغروری، عضو شورای شهر بجنورد با اشاره به وضعیت تنها شهربازی مرکز استان اظهار کرد: 19 سال پیش مجموعه شهربازی بجنورد به بخش خصوصی واگذار شد و مقرر شده بود علاوه بر نگهداری این مرکز، در راستای توسعه آن اقدام‌هایی نیز انجام گیرد اما متأسفانه نه تنها اقدامی انجام نگرفته بلکه بسیاری از تجهیزات شهربازی مستهلک شده است و شاهد تخریب و تعطیلی این مجموعه هستیم.
وی ادامه داد: در زمان انعقاد قرارداد مدت آن 20 ساله تعیین شد که اکنون قرارداد آن در حال اتمام است و ما در حال رایزنی برای بستن قرارداد با پیمانکار جدید هستیم.
این عضو شورای شهر در پایان گفت: علاوه بر تجهیزات، از لحاظ رسیدگی به فضاسازی محیطی نیز این مرکز تفریحی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست که به این موضوع نیز باید رسیدگی جدی شود.
حامد لنگری، مسئول فنی شهربازی بجنورد هم به وضعیت دستگاه‌های موجود اشاره کرد و گفت: تعدادی از دستگاه‌های موجود از مدار خارج شده است. قرار است با جایگزینی دستگاه‌های به‌روزتر، شهربازی را گسترش دهیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه