ایجاد20 خط اتوبوسی با کرایه 100تومان در مشهد

ایجاد20 خط اتوبوسی با کرایه 100تومان در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: تا پایان سال 20 خط اتوبوسرانی با کرایه 100 تومان در مناطق کم‌برخوردار شهر ایجاد می‌شود.
علی‌اصغر نیشابوری افزود: در مدت 6ماه گذشته کار فشرده کارشناسی انجام شد و مناطقی شناسایی شدند که کاهش بهای خدمات حمل مسافر در این مناطق اولویت داشت. 
وی ادامه داد: در مناطق شناسایی شده تاکنون هیچ نوع خدمات حمل و نقل مسافری ارائه نمی‌شد و ساکنان این مناطق مجبور بودند برای رسیدن به اولین ایستگاه اتوبوس مسافتی تا حدود 2کیلومتر را طی کنند بنابراین با راه‌اندازی این خطوط آنتنی ساکنان این مناطق با پرداخت 100 تومان (تخفیف 90درصدی بهای خدمات) می‌توانند از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.
نیشابوری اظهار کرد: پس از انجام اقدام‌های کارشناسی پیشنهاد راه‌اندازی این خطوط به شورای شهر ارسال شد که مورد موافقت قرار گرفت و اجرای آن از یک ماه پیش به صورت آزمایشی آغاز شد که با توجه به استقبال ساکنان این مناطق نخستین خط در منطقه شهید کشمیری همزمان با عید سعید غدیر خم به صورت رسمی تثبیت و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در آینده نزدیک پنج خط در مناطق گون‌دوک، شهرک الزهرا(س)، توس 75، روستای برقی و محدوده شهرک قرقی نیز مورد بهره‌برداری شهروندان قرار خواهد گرفت و تا پایان سال تعداد این خطوط به 20 خط خواهد رسید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه