یزد میزبان مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی کشور شد

یزد میزبان مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی کشور شد

یزد

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی یزد گفت: پنجمین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی زندان‌های کشور از اول تا سوم مرداد ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

   
رضا مقبلی قرائی افزود: این مسابقات با همکاری سازمان زندان‌های کشور، برخی دستگاه‌های اجرایی و خیران با حضور ۲۸۵ ورزشکار در زورخانه زندان مرکزی یزد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تیم زورخانه‌ای و پهلوانی یزد در دوره چهارم رقابت‌ها، قهرمان کشور شد ادامه داد: ورزشکاران ۳۱ استان در قالب هفت رشته همراه با برنامه‌های جانبی فرهنگی طبق برنامه با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان ۵۷ نفر برگزیده و تیم‌های برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.
این مسئول اظهار کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کنار سایر امور جزو اهداف و محورهای اقدامات مهم تربیتی و تأمینی است که سالانه همراه با برنامه مشخصی پیگیری می‌شود و تاکنون موفقیت‌های خوبی نصیب مددجویان زیرپوشش در استان شده است.
مقبلی امکانات ورزشی زندان‌های استان را در مجموع خوب ارزیابی کرد که محل زورخانه و ورزش پهلوانی در زندان مرکزی یزد ظرفیت ۴۰۰نفر را دارد. هم‌اکنون ۱۴۶ نفر در این رشته فعال هستند و گسترش آن جزو برنامه‌های مهمی است که با جدیت پیگیری می‌شود.
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی یزد بیان کرد: علاوه بر ورزشکاران مرد، ورزش مددجویان زن در زندان‌های استان نیز مورد توجه است به نحوی که هم‌اکنون در هشت رشته فعال هستند و تقویت و گسترش آن جزو برنامه‌های مهمی است که پیگیری می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه