مهر و موم ۴۸ باشگاه ورزشی در مشهد

مهر و موم ۴۸ باشگاه ورزشی در مشهد

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۴۸ باشگاه ورزشی طی سه ماه گذشته به دلیل تخلفات مختلف در این شهر مهر و موم شده است.


هاشم نعمتی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: حدود ۴۰ باشگاه ورزشی از این تعداد به دلیل نداشتن مجوز فعالیت مهر و موم شده و بقیه به دلیل تخلفاتی نظیر استفاده از تصاویر فاقد حجاب در تبلیغات فضای مجازی و عدم رعایت موازین شرعی از جمله مصرف مشروبات الکلی در فضای باشگاه تعطیل شده‌اند. وی با بیان اینکه بیشتر این باشگاه‌ها در زمینه بدنسازی، پرورش اندام و آیروبیک فعالیت می‌کردند، گفت: از میان باشگاه‌های یاد شده همه به جز هشت باشگاه با رفع نواقص و تخلفات دوباره بازگشایی شده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد خاطرنشان کرد: طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی برخورد قابل توجهی در قالب مهر و موم باشگاه‌ها صورت نگرفته بود، با این حال طی بازه زمانی یاد شده در مجموع حدود ۵۰ باشگاه ورزشی در مشهد مهر و موم شد.
نعمتی شمار باشگاه‌های ورزشی در کلانشهر مشهد را حدود هزار و ۵۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به اتمام محدودیت‌های کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و همچنین آغاز فصل تابستان و اوج‌گیری دوره‌های ورزشی تابستانی برای دانش‌آموزان نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه