بوستان ویژه جانبازان و معلولان در دامغان ایجاد شد

بوستان ویژه جانبازان و معلولان در دامغان ایجاد شد

سمنان  

 مسئول عمران شهرداری دامغان گفت: نخستین بوستان ویژه جامعه هدف جانبازان و معلولان استان سمنان در بوستان شهدای منا شهرک بهارستان این شهر ایجاد شد.


امیر دعایی  افزود: «پارک شهدای منا» شهر دامغان ویژه سالمندان، جانبازان و معلولان همزمان با ایام عید غدیر افتتاح شد. وی ادامه داد: فضای این پارک حدود 8 هزار و ۸۰۰ مترمربع است که بهره‌برداری از آن می‌تواند گامی در راستای مناسب‌سازی امکانات برای سالمندان، توان‌خواهان و معلولان این شهر باشد.
دعایی اظهار کرد: عملیات بهسازی و نوسازی پارک شهدای منا برای مناسب‌سازی ویژه جانبازان و معلولان، حدود ۶ ماه طول کشید و طی این مدت، برای بهسازی و تجهیز این مجموعه ۲۳ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد پایه روشنایی و ۱۳ وسیله ورزشی مشترک با جانبازان و معلولان، سطل زباله، نیمکت آجری و فلزی، همچنین محلی برای بازی کودکان، فضای سبز و آلاچیق در نظر گرفته شده است و در مجموع، امکانات این پارک به صورت استاندارد و با امکانات ویژه معلولان طراحی شده است.
مسئول واحد عمران شهرداری دامغان تصریح کرد: این پارک تنها مخصوص جانبازان و معلولان نیست بلکه به صورت چند منظوره ایجاد شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه