جمع‌آوری مدارس کانکسی آذربایجان شرقی

جمع‌آوری مدارس کانکسی آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از آغاز سامان‌دهی و نوسازی ۱۵۵ مدرسه کانکسی و سنگی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این طرح طی دو سال به صورت کامل انجام شود.


عابدین خرّم در ارتباط تصویری با وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح شهید پناهی با هدف سامان‌دهی مدارس کانکسی و سنگی کشور، اظهار کرد: در استان آذربایجان شرقی، ۳۰۹ مدرسه کانکسی وجود دارد که از این تعداد، ۱۲۶ مدرسه دارای بیش از ۱۰ دانش‌آموز است. وی با اشاره به اهتمام دولت مردمی و عدالت‌محور سیزدهم به احیای عدالت آموزشی در مناطق کم‌برخوردار، گفت: در این راستا اقدامات خوبی در استان شروع شده و استقبال و همکاری خوبی هم از طرف خیران، فعالان بخش خصوصی و نهادهای انقلابی صورت گرفته است.
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر پیامدهای مثبت نوسازی مدارس کانکسی از جمله مهاجرت معکوس و افزایش سرانه و کیفیت آموزش در مناطق کم‌برخوردار، از وزارت آموزش و پرورش خواست نسبت به جذب نیروی انسانی بومی و تأمین منابع معلمان حق‌التدریس در این مناطق اهتمام ویژه داشته باشد. وی با اشاره به اینکه نوسازی و سامان‌دهی ۱۲۶مدرسه کانکسی و ۲۹ مدرسه سنگی در قالب طرح شهید پناهی در استان آغاز می‌شود، افزود: با حمایت وزارت آموزش و پرورش و همت جدی مسئولان استان، سعی می‌کنیم این طرح طی دو سال به صورت کامل انجام شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه