تأمین منابع کمیته امداد زنجان از طریق مراکز نیکوکاری

تأمین منابع کمیته امداد زنجان از طریق مراکز نیکوکاری

زنجان  

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه ارتباط مؤثر با خیران باید به عنوان یکی از رویکردهای مهم مراکز نیکوکاری دنبال شود، گفت: ۴۱ درصد منابع مردمی این نهاد برای خدمت‌رسانی، از طریق مراکز نیکوکاری تأمین شده است.
روح‌الله صالحی در گردهمایی رؤسای هیئت عامل و مسئولان اجرایی مراکز نیکوکاری شهرستان ابهر مراکز نیکوکاری را مصداق عملی توسعه بعد مردمی در حوزه توسعه و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه با محوریت و مدیریت مردمی عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان در حال ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه‌اند.
 وی با بیان اینکه بهره‌گیری از توان مردم برای ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش در حوزه توانمندسازی جامعه هدف، از راهبردها و برنامه‌های مهم کمیته امداد بوده است، گفت: نگاه توسعه مداخلات مردمی و هدایت صحیح ظرفیت‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.
صالحی با بیان اینکه ساماندهی و هدایت صحیح  کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری می‌تواند خدمات کیفی با رویکرد توانمندسازی مددجویان را تقویت کند، اظهار کرد: مزیت اصلی مراکز نیکوکاری در مردمی بودن این مراکز است که توسط خود مردم مدیریت و خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی گفت: ورود مراکز نیکوکاری به حوزه توانمندسازی اقشار نیازمند می‌تواند در سرعت بخشی به برنامه‌های هدف‌گذاری شده در این بخش راهگشا و تسهیلگر باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه