استاندار مازندران با ۵۰ مدیر کل، امروز میهمان مردم جویبار است

استاندار مازندران با ۵۰ مدیر کل، امروز میهمان مردم جویبار است

مازندران  

سیدمحمود حسینی‌پور؛ استاندار مازندران به همراه ۵۰ تَن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه به شهرستان جویبار سفر می‌کند تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد سیدمحمود حسینی‌پور را در این سفر، معاونان وی و مدیران کل استانداری همراهی می‌کنند. بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت‌وگو با روستاییان و احصای مسائل و مشکلات آن‌ها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان جویبار دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
گفتنی است جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و میز خدمت هم با حضور معاونان مدیر کل در ادارات شهرستان‌ برپا خواهد شد. همچنین علاوه بر این مسائل بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، بانوان، خانواده و دیگر بخش‌ها هم با حضور مدیران متولی این بخش‌ها بررسی خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه