سفره‌های ضیافت دهه ولایت در حرم مطهر رضوی

سفره‌های ضیافت دهه ولایت در حرم مطهر رضوی


در آستانه عید فرخنده غدیر و با مشارکت خیران و خادمان آستان قدس رضوی، سفره‌های پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی در دهه ولایت پهن شد. 
آستان قدس رضوی در راستای گرامیداشت دهه ولایت و با هدف تکریم بیشتر زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم همچون مناسبت‌های گذشته، در کنار پذیرایی از زائران و مجاوران در مهمانسراهای حرم مطهر، سفره‌های پذیرایی خود را در صحن امام حسن مجتبی(ع) نیز پهن کرد. 
معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی در خصوص جزئیات این برنامه گفت: پخت روزانه 3 هزار وعده غذای متبرک ویژه پذیرایی از زائران این بارگاه ملکوتی در صحن امام حسن مجتبی(ع) از پنجشنبه 23 تیر آغاز شده است.
امین بهنام افزود: پذیرایی از زائران که از شب ولادت باسعادت امام هادی(ع) در وعده شام آغاز شده تا شامگاه روز دوشنبه ادامه دارد. 
وی با بیان اینکه کارت دعوت ویژه برنامه دهه ولایت توسط خادمان هر روز در ساعات مختلف بین زائران در صحن‌ و سرای رضوی توزیع می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مجموع 15 هزار نفر از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) در این دهه مبارک باشند. 
بهنام با تأکید بر اینکه میزان توزیع غذای متبرک در مهمانسراهای حرم مطهر رضوی نیز در دهه ولایت افزایش یافته است، یادآور شد: از 19 تیرماه همزمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت نیز روزانه 2 هزار وعده غذای متبرک برای توزیع در حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم شهرستان‌های خراسان رضوی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) طبخ شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه