آثار هدفمند و رسانه‌ای

داور بخش عکس مطرح کرد

آثار هدفمند و رسانه‌ای

داور دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: استمرار هر جشنواره سبب قدرتمندتر شدن آن می‌شود و اگر این جشنواره استمرار داشته باشد و با تغییر مدیریت‌ها متوقف نشود، قطعاً سال به سال قدرتمندتر و کیفی‌تر خواهد شد. 
فرامرز عامل بردبار مهم‌ترین ویژگی بخش عکس جشنواره امسال نسبت به سال گذشته را هدفمندتر و رسانه‌ای‌تر بودن عکس‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال عکاسان توجه بیشتری به محور جشنواره و رسانه‌ای بودن عکس‌ها داشتند و آثار دریافتی قوی‌تر از سال گذشته بود. 
بردبار در خصوص نقش عکس در توسعه فرهنگ رضوی نیز گفت: عکس امتحان خود را در زمینه قدرت نفوذ میان مردم پس داده و به عنوان یک رسانه قدرتمند جای خود را باز کرده است. رسانه عکس از دوران بسیار دور و همان زمان اختراع دوربین عکاسی تا به امروز، در زندگی مردم جایگاه داشته و به مرور زمان با پیشرفت فناوری عکاسی، جهانی‌تر هم شده است، در هر ثانیه میلیون‌ها عکس ثبت می‌شود و این عکس‌ها با انتشار گسترده در فضای مجازی جای خود را بین مخاطبان پیدا می‌کنند.
قطعاً روشن‌بینی و آینده‌نگری دبیران و سیاست‌گذاران جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بوده است که با اشراف به تأثیرگذاری عکس در ترویج معارف رضوی، به این بخش در جشنواره بهای لازم را داده‌اند و بستری را فراهم کرده‌اند تا بهترین‌های این حوزه شناسایی و معرفی شوند و کیفیت آثار آن‌ها نیز ارتقا یابد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه