حمایت شورای شهر مشهد از ایثارگران و معلولان

حمایت شورای شهر مشهد از ایثارگران و معلولان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد با تأکید برحمایت شورا از جامعه معلولان و ایثارگران گفت: با اصلاح مصوبه سال ۹۴ شورا، با موضوع ارائه تسهیلات و خدمات ایثارگران و معلولان در روزهای اخیر، حمایت مدیریت شهری از این قشر پررنگ‌تر می‌شود.
حسین حسامی با بیان اینکه در اصلاحیه این مصوبه، درخصوص افزایش سقف ریالی معافیت ایثارگران طرحی ارائه شد که براساس آن، مبلغ ریالی این معافیت از ۸۵میلیون تومان سال ۱۴۰۰ به ۱۰۰میلیون تومان افزایش یافت، اظهار کرد: در مصوبه یاد شده در خصوص صدور پروانه رایگان و معافیت از عوارض نوسازی، شورای اسلامی شهر، شهرداری مشهد را مکلف کرده از محل بودجه سالانه به افزایش ۳۰درصدی سقف معافیت در حوزه‌های ۴ و ۵ درآمدی شهر مشهد مقدس اقدام نماید.
وی خاطرنشان کرد: شورای ششم همچنین در راستای حمایت از خانواده، شهرداری مشهد مقدس را مکلف نموده درزمینه ارائه خدمات به بانوان شاغل و شاغلان آقای دارای فرزند معلول با موضوع کاهش ساعت کاری و سایر تسهیلات اقدام کند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد تأکید کرد: در راستای افزایش نشاط و تندرستی این عزیزان نیز شهرداری مشهد مقدس مکلف شده طی مدت دو ماه آیین‌نامه نحوه واگذاری حداقل ۱۰درصد از ظرفیت فضاهای ورزشی را به شورای شهر ارائه کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه