تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویت مسئولان ایلام است

تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویت مسئولان ایلام است

ایلام  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین، اولویت نخست مسئولان ایلام است.


سعید هژبری در نشست کمیته زیرساخت اربعین اظهار کرد: تلاش ما بر این است که زیرساخت‌های اربعین در استان به ویژه در مرز بین‌المللی مهران هر چه بیشتر و بهتر تکمیل شود.
وی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها را مسیرهای ارتباطی منتهی به این مرز و چهار بانده کردن آن‌ها دانست و افزود: شهر مهران از این نظر که مرز بین‌المللی استان ایلام در آن قرار گرفته و محل تردد زوار عتبات عالیات است، اهمیت پرداختن به زیرساخت‌های آن را دوچندان می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: تکمیل زیرساخت‌ها در استان اولویت نخست استان بوده و اقدامات خوبی در خصوص چهار خطه کردن مسیر حمیل به شباب انجام و در دستور کار قرارگاه خاتم قرار گرفته است.
هژبری خواستار تسریع در  بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی  در اربعین شد و تأکید کرد: اربعین به عنوان دریچه توسعه استان، یک رویداد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و در درازمدت موجب تحول در توسعه استان خواهد شد.
وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها بیانگر این است که اربعین امسال با بیشترین ازدحام جمعیت برگزار خواهد شد. بنابراین تمام دستگاه‌ها متعهد به اولویت بخشیدن به پروژه‌های اربعین هستند.
معاون استاندار ایلام اجرای چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تعریض مسیر کنجانچم به رضاآباد اولویت اصلی استان‌های معین است.
در این نشست پروژه‌های ساختمان فرماندهی اربعین، روگذر ورودی مهران و... بررسی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه