عملیات حفاری و لولهگذاری ۹۰۶ متر چاه مشاهدهای در خراسان جنوبی آغاز شد
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقهای خراسان جنوبی از آغاز عملیات حفاری و لولهگذاری ۹۰۶ متر چاه مشاهدهای در استان خبر داد و گفت: این عملیات با استقرار دستگاه حفاری در شمال تیغاب محدوده چاهک موسویه آغاز شده است.
فاطمه شهابیفرد افزود: این طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت و با هدف حفظ و ارتقای شبکه سنجش آبهای زیرزمینی در حال اجراست.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامهریزی انجام شده، 6 حلقه چاه مشاهدهای در دشتهای سرایان، طبس، دهنو میغان، قاین و درح حفاری خواهد شد.
شهابیفرد بیان کرد: این چاهها جایگزین چاههای مشاهدهای پیشین خواهند شد که به دلیل افت سطح آب زیرزمینی یا فرسودگی لوله جدار، امکان اندازهگیری در آنها از بین رفته است.
برچسب ها :
ارسال دیدگاه
تیتر خبرها
-
جابهجایی مسافران در خطوط ریلی و جادهای خراسان رضوی به سهولت جریان دارد
-
شهادت فرماندهان و دانشمندان هستهای خللی در راه انقلاب ایجاد نمیکند
-
ما جنگطلب نیستیم و تنها از عزت خود دفاع میکنیم
-
انزوای رژیم صهیونیستی با آغاز موج بیداری جهانی
-
همراهی مردم مشهد با وعده صادق3
-
آرامش کامل در بازار کالاهای اساسی
-
سرمایهگذاری 10 هزار میلیارد ریالی در بخش کشاورزی خراسان شمالی
-
عملیات حفاری و لولهگذاری ۹۰۶ متر چاه مشاهدهای در خراسان جنوبی آغاز شد




