printlogo


رحمان رضایی فعلاً به مشهد نمی‌آید
سرنخواستن شهرخودرو دعواست
وضعیت نماینده خراسان رضوی در لیگ یک هم بدتر از لیگ برتر شده و با توجه به سابقه بد تیم‌داری مالکان آن به‌ظاهر کسی حاضر نمی‌شود حتی روی نیمکت این تیم بنشیند .


​​​​​​​ابتدا قرار بود سهمیه تیم شهرخودرو به یک شرکت ساختمان‌سازی که در تهران بود، واگذار شود اما با وجود توافق اولیه این اتفاق نیفتاد و در قرعه‌کشی لیگ یک، باز هم نام شهرخودرو در گوی‌ها قرار گرفت. همان‌طور که در جریان اخبار هستید،  مجموعه ای به نام امید وحدت قصد خرید امتیاز شهر خودرو از فرهاد حمیداوی را دارد و این مجموعه می خواهد نام تیم را به پدیده وحدت مشهد تغییر بدهد.
مدیران این مجموعه هم رحمان رضایی و محسن بنگر را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری این تیم مدنظر قرار دادند.
حتی قرار بود رحمان رضایی به مشهد هم سفر کند، اما در نهایت رحمان رضایی بلیت‌های پرواز را کنسل کرد و به مشهد نخواهد آمد. رحمان رضایی به مدیران این باشگاه اعلام کرده تا همه چیز به صورت رسمی رخ ندهد، به مشهد نمی‌رود.
گویا مدیران این مجموعه سندی به عنوان قرارداد یا تفاهم‌نامه برای رحمان رضایی ارسال نکردند و او هم از سفر به مشهد پشیمان شده است. 
از طرف دیگر اطلاع دقیقی از یارگیری و نفراتی که در این باشگاه باقی مانده اند در دسترس نیست. جالب اینکه پنجره نقل و انتقالات این تیم به واسطه شکایت‌های کوزین و میروسلاو بسته است و این تیم فعلاً نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند. احتمالاً یکی از دلایل اصلی انصراف رحمان رضایی هم همین موضوع بوده که او فعلاً قادر به تجهیز و بستن تیم دلخواهش برای حضور در لیگ برتر نیست.
رحمان رضایی جزو سرمربیان جوان فوتبال ایران است که در حال حاضر تیمی ندارد و آخرین تیمی که او در آن فعالیت کرد، ذوب آهن بود.
پیش از این محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال، دراین‌باره تصریح کرده بود: «در آخرین صحبت با مدیران شهرخودرو بنا شد آن‌ها نماینده‌ای را به محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی بفرستند تا فعلاً نام نماینده مشهد در لیگ دسته‌یک باشد». با این همه، شنیده می‌شود هنوز تکلیف تیم خراسان برای حضور در فصل پیش‌روی لیگ دسته‌یک مشخص نیست.
براساس شنیده ها شهرخودرو حدود 40 میلیارد بدهی داخلی و خارجی دارد که هنوز کسی پرداخت آن را قبول نکرده و با وجود چندبار حسابرسی بازهم ابهاماتی در مورد میزان دقیق بدهی وجود دارد . همین سبب شده فردی که در مشهد برای خرید آستین بالا زده کج دارومریز عمل کند.