printlogo


ادعای بزرگ حنانوف
بهترین مدافع ایران خواهم شد!

یحیی در آخرین جلسه خود به مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد دارد وحدت حنانوف را در این تیم حفظ کند و صفروف بازیکن خروجی این تیم خواهد بود.البته در این میان شایعاتی مبنی بر حضور قرضی حنانوف در تیمی دیگر وجود دارد.
حنانوف درباره وضعیت کنونی خود توضیح داد: من برای استراحت به دوشنبه آمده‌ام و در کنار خانواده‌ام هستم. مدت زیادی بود که آن‌ها را به خاطر فیفادی و مسابقات لیگ برتر ایران ندیده بودم اما به زودی به ایران بازخواهم گشت.
مدافع تاجیک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: فصل آینده هم در پرسپولیس حضور خواهم داشت. خوشحالم که آقای گل محمدی به من اعتماد کردند و امیدوارم که پاسخ اعتمادشان را بدهم.
وی در مورد اینکه فصل گذشته برایش چطور سپری شد، گفت: فصل پیش اولین سالی بود که در ایران حضور داشتم و این را باید بگویم که مردم ایران بسیار میهمان‌نواز و خونگرم بودند و از آن‌ها بسیار متشکرم. 
از نظر فنی هم اگر بگویم برای خودم چالش دشواری بود که در لیگ ایران بازی کنم اما خوشحالم که از پس این چالش برآمدم و البته باید یک عذرخواهی از هواداران پرسپولیس بکنم.
مدافع تاجیک پرسپولیس درباره عملکرد خود گفت: درباره نمایش‌هایم کادرفنی باید نظر بدهند و خودم هیچ چیز دیگری ندارم اما فقط دوست دارم این را بگویم که من تمام تلاشم را برای پرسپولیس کرده‌ام و فکر می‌کنم نمایش‌های خوب هم در سایر بازی‌ها داشتم.
وحدت در پایان وعده جالبی را هم داد: ایران را خیلی دوست دارم و از بازی در فوتبال ایران لذت می‌برم. 
می‌خواهم یک قولی به هواداران و آقا یحیی و مدیریت بدهم و بگویم که بهترین مدافع ایران خواهم شد.