printlogo


بازیکنان مشترک لیست فرهاد و یحیی چه کسانی هستند؟
دربی نقل‌وانتقالات پیش از پایان فصل جنجالی
پرسپولیسی‌ها پس از پنج فصل قهرمانی در لیگ برتر ایران، این فصل هیچ جامی کسب نکردند.

کوتاه ماندن دست سرخپوشان از جام سبب شد مسئولان این باشگاه خیلی زود به دنبال ساختن تیم خود برای لیگ بیست‌ودوم باشند. آن‌ها در اولین گام قرارداد مهدی ترابی ملی‌پوش را تمدید کردند و سپس با مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق رسیدند. استقلالی‌ها هم که فصل رویایی‌ای را همراه با فرهاد مجیدی سپری کردند، کار خود را برای فصل آینده در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند. در لیست فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی، نام چند بازیکن مشترک است که مدیران سرخابی رقابت جذابی برای جذب آن‌ها دارند. 

هافبک ملی‌پوش در راه ایران
سعید عزت‌اللهی که از وایله دانمارک با قرارداد قرضی راهی الغرافه قطر شده بود، در پایان لیگ ستارگان قراردادش با این تیم به پایان رسید و به وایله بازگشت. تیم او در دانمارک به دسته پایین‌تر سقوط کرده و عزت‌اللهی که با وایله قرارداد دارد، نمی‌خواهد در این تیم بماند. نام شماره 6 تیم ملی در لیست استقلال است و فرهاد مجیدی، علاقه زیادی به جذب این هافک ملی‌پوش دارد.
پرسپولیسی‌ها اما برای پست هافبک دفاعی اولویتشان جذب دیگر هافبک ملی‌پوش، احمد نوراللهی و تمدید قرارداد با میلاد سرلک است. اگر هر کدام از این دو بازیکن نتوانند با پرسپولیس به توافق برسند، جذب عزت‌اللهی برای سرخپوشان در اولویت قرار می‌گیرد.با این حال نکته مهم اینکه الغرافه با انجام هزینه میلیون دلاری، عزت اللهی را به صورت قرضی به خدمت گرفت و در چنین شرایطی دو باشگاه تهرانی شانس چندانی برای جذب او نخواهند داشت. 

همه ستاره لیگ را می‌خواهند
سعید صادقی هافبک گل‌گهر سیرجان، فصل خوبی را در این تیم سپری کرد و فعلاً بهترین پاسور لیگ است. درخشش صادقی در گل‌گهر سبب شد چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن او باشند. صادقی انتخاب تیم فصل آینده خود را به پایان فصل محول کرده و می‌خواهد راهی تیمی شود که در سال جام جهانی بتواند او را به لباس تیم ملی برساند. علاوه بر استقلال و پرسپولیس، سایر مدعیان لیگ هم هافبک خلاق گل‌گهر را می‌خواهند و امیر قلعه‌نویی هم که قراردادش را با سیرجانی‌ها تمدید کرده، امیدوار است بتواند او را در تیم خود حفظ کند.

کاپیتان تیم امید در رادار سرخابی‌ها
یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید مورد توجه هر دوتیم پرطرفدار پایتخت قرار گرفته است. سلمانی که در سپاهان توپ می‌زند، علاوه بر استقلال و پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرار داد با سپاهان را هم در جیب دارد. سلمانی هم مانند سعید صادقی منتظر پایان لیگ است تا تصمیم خود را برای فصل بعد بگیرد.محمد خدابنده‌لو هم دیگر بازیکنی است که در لیست فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی نامش دیده می‌شود. سرخابی‌های پایتخت اگر نتوانند با گزینه‌های اصلی خود در پست هافبک دفاعی به توافق برسند، سراغ هافبک ذوب‌آهنی می‌روند و او را جذب خواهند کرد.
کاوه رضایی هم می‌خواهد در سال جام جهانی به فوتبال ایران بازگردد و شنیده می‌شود نام او هم در لیست هر دو سرمربی دیده می‌شود. البته پرسپولیسی‌ها اولویت اولشان در خط حمله، جذب سجاد شهباززاده است و اگر نتوانند مهاجم فرصت‌طلب سپاهان را به خدمت بگیرند، سراغ رضایی می‌روند.