printlogo


مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی مطرح کرد
اجرای ایده‌های نوآورانه با هدف توسعه خدمت‌رسانی

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی این بنیاد و تسهیل دسترسی به آن، برای اجرای طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در مسیر این خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرد.
محمدحسین استادآقا در جمع دانشجویان و ایده‌پردازان حاضر در رویداد «سرمایه‌گذاری نوآوری اجتماعی، نشست شبکه‌سازی فعالان اجتماعی» گفت: بنیاد کرامت رضوی با هفت مرکز تحت سرپرستی خود مشغول خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در سراسر کشور است و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت نیز با مأموریت رفع بخشی از نیازهای اساسی جامعه از جمله اشتغال، ازدواج و معیشت در حال فعالیت است. 
استادآقا در ادامه به تأسیس «خانه خلاق و نوآوری کرامت» اشاره و اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر، باکیفیت‌تر و از نظر اقتصادی کم‌هزینه‌تر، به این نتیجه رسیدیم که باید به سمت تشکیل و راه‌اندازی مجموعه‌های خلاق و نوآور حرکت کنیم تا دسترسی به خدمات را تسهیل کرده، کیفیت خدمات را بالاتر ببریم و علاوه بر آن بتوانیم گستره اقدام‌هایمان را در سطح ملی و بین‌المللی بیشتر کنیم.
وی با اشاره به طرح ملی «زندگی به سبک رضوی» که ویژه آموزش‌ زوج‌های جوان است و تاکنون 60 هزار زوج در آن شرکت کرده‌اند، گفت: در صورتی که در حوزه خلاقیت و نوآوری، از بسترهای مجازی و امکانات مجازی بیشتری برای ارائه بهتر و باکیفیت‌تر خدمات بهره بیشتری ببریم، قطعاً می‌توانیم به جای 60 هزار زوج، 600 هزار زوج را زیر پوشش قرار دهیم. 
مدیر عامل بنیاد کرامت تصریح کرد: در سال‌های اخیر میزان ارائه خدمات در کشور بر بستر فضای مجازی افزایش یافته اما در حوزه اجتماعی و فرهنگی، اقدام‌های نوآورانه و خلاق محدودتری را شاهد بوده‌ایم و شاید دلیلش این باشد که در این حوزه‌ها به این سبک جدید فعالیت‌ها توجه کافی نشده است. به همین دلیل فراخوان دریافت ایده در محورهای 12گانه منتشر شد و شورای راهبری خانه خلاق، 12 ایده را انتخاب کرد تا در مؤسسه‌های زیرمجموعه بنیاد کرامت اجرایی شود. وی با دعوت از همه ایده‌پردازان تأکید کرد: ما دست یاری به سمت همه شما عزیزان دراز می‌کنیم تا خدماتی که به نام حضرت رضا(ع) از حریم بارگاه منور رضوی تا اقصی نقاط کشور انجام می‌شود، به واسطه ابتکار و خلاقیت ایده‌های ایده‌پردازان دامنه وسیع‌تر و کیفیت بیشتری داشته باشد.