ترس ایران به جان صدرنشین

صف آرایی مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال

ترس ایران به جان صدرنشین

پس از پیروزی حماسی مقابل لهستان، حالا امیدها برای پیروزی بر ایتالیا و صعود افزایش یافته است.


​​​​​​​ تیم ملی والیبال ایران پس از ثبت ۴ پیروزی و ۴ شکست در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها پا به هفته سوم مسابقات گذاشت. شاگردان بهروز عطایی در هفته اول پرفراز و نشیب ظاهر شدند، اما هرچه گذشت سروقامتان ایران عملکرد بهتری از خود ارائه دادند و ما را به آینده امیدوار کردند.
مقابل لهستان اما تمام بازیکنان ایران عملکرد کم نقص و فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دادند و موفق شدیم مقابل تماشاگران پرشور لهستانی کاری کنیم کارستان. 
گربیچ، سرمربی لهستان پس از شکست شاگردانش برابر ایران اظهار کرد: ایران عالی بازی کرد. گاهی اوقات تیمی که در جدول رده‌بندی از حریف پایین‌تر است و شاید این امکان را نداشته باشد که به مرحله نهایی مسابقات صعود کند، با تمام رویاهای خود بازی می‌کند و این رویا انگیزه 
فوق العاده‌ای به بازیکنان می‌دهد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم با تأکید بر اینکه بازیکنان فعل خواستن را در دیدار با لهستان صرف کردند، گفت: خوشبختانه در هشت مسابقه قبل ویژگی‌های ملی‌پوشان بیشتر مشخص شد و تحت فشار زیاد، تاکتیک پذیرتر شدند. وی با اشاره به بهبود عملکرد بازیکنان افزود: ملی‌پوشان به خوبی خود را در لحظات سخت بازسازی می‌کنند که این موضوع توانمندی بازیکنان را نشان می‌دهد. پس از واگذاری ست اول خوشبختانه به بازی برگشتیم و در این مسابقه سخت پیروز شدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم.
گفتنی است تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها امروز از ساعت16:30 مقابل ایتالیای صدرنشین بازی مرگ و زندگی را برگزار می‌کند. تیم ملی والیبال ایتالیا در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نتایج قابل قبول و بسیار خوبی کسب کرده است. این در حالی است که آن‌ها جوان‌گرایی قابل توجهی انجام داده و در دو هفته ابتدایی مسابقات با ترکیب متفاوتی نسبت به المپیک به میدان رفتند.
تیم دی‌جورجی در حال حاضر در صدر قرار دارد. این در حالی است که خیال ایتالیا بابت صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها راحت است .با وجود این، انگیزه جوانان این تیم و البته مسائل مربوط به رنکینگ باعث شده ایتالیا تمام توان خود را به کار بگیرد.

ستاره جدید دنیا
مقبال لهستان باز هم این امین اسماعیل نژاد بود که با نمایش درخشان خود نشان داد یک 
فوق ستاره نه تنها در والیبال ایران و آسیا بلکه در والیبال دنیا ظهور کرده است.اوج کار اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بود که او از امتیاز دو پشت خط سرویس قرار گرفت. 
اسماعیل نژاد با سرویس‌های مهارنشدنی و شگفت انگیز خود موفق شد فاصله امتیازی عجیب و غریبی با لهستان ایجاد کند و یک بار دیگر مرد تعیین کننده والیبال ایران در این برد بزرگ لقب بگیرد. حالا دیگر گزاف نیست اگر بگوییم امین اسماعیل نژاد فوق ستاره جدید والیبال ایران، آسیا و دنیاست.امروز همه امیدها به سرویس‌ها و آبشارهای این جوان رعنای ایرانی است تا بتواند در کنار جوانانی چون اسفندیار،جلوه و.... احتمالاً به یک پیروزی درخشان دیگر دست پیدا کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه