مشاغل خانگی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

مشاغل خانگی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند

البرز  

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ورود به مشاغل خانگی در این استان خبر داد و گفت: بخشی از تسهیلات اشتغال آفرینی البرز به مشاغل خانگی اختصاص یافته است.


ابراهیم شادمهر خطاب به‌ خانواده‌هایی که قصد دارند در عرصه مشاغل خانگی فعالیت کنند، گفت: برای طی مراحل صدور مجوزهای لازم‌ در سامانه مشاغل خانگی به نشانی اینترنتی http://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند و درصورت تمایل از تسهیلات تخصیصی در این زمینه برخوردار شوند. 
وی با اشاره به نشست اخیر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل البرز افزود: در این نشست، ضرورت همراهی و هماهنگی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان در مسیر ایجاد تحول در مشاغل خانگی مورد تأکید قرار گرفت.
وی اظهار کرد: اعتبارات مربوط به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات برای اجرای طرح‌های گروهی پشتیبان تا سقف ۲۰میلیون ریال و برای ایجاد حداقل اشتغال ۴۰ نفر با سرانه ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه درنظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین متقاضیان واجد شرایط طرح‌های فردی مستقل مشاغل خانگی می‌توانند به ازای هرنفر حداکثر یک میلیارد ریال دریافت کنند. وی ادامه داد: همچنین برای گروه‌ها و متقاضیان جدید در خصوص اعطای تسهیلات به پیشران‌های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعتباراتی پیش‌بینی شده و این متقاضیان نیز در صورت ارائه طرح‌های توسعه‌ای می‌توانند از این اعتبارات تخصیصی استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه