شرط تست پزشکی استقلال برای «کاوه»

رضایی مردد است

شرط تست پزشکی استقلال برای «کاوه»

مصدومیت‌هایی که برای کاوه رضایی درلیگ بلژیک به وجود آمد و او را از تیم‌های بزرگ لیگ این کشور دور کرد و حتی جایگاهی برایش درتیم‌های کوچک‌تر هم باقی نگذاشت، حالا به یک دردسرجدی برای او تبدیل شده است. 


کاوه رضایی را باشگاه استقلال می‌خواهد اما وقتی یارگیران این باشگاه سوابق مصدومیت‌های او درلیگ بلژیک را مطالعه می‌کنند به این نتیجه می‌رسند تنها انجام تست‌های پزشکی است که آن‌ها را برای عقد قرارداد با این بازیکن مطمئن می‌سازد. 
در گفتمانی که میان مسئولان باشگاه استقلال و کاوه رضایی انجام شده این ماجرا به اطلاع او رسیده است و حالا کاوه رضایی که مشخص نیست به سلامت کامل رسیده یا خیر قدری در تصمیم خود مردد شده‌ است. 
البته بعید است رضایی بهترین پیشنهاد ممکن برای ادامه فوتبال را به سادگی نادیده بگیرد واحتمالاً با کمی بی میلی حاضر به انجام تست‌های پزشکی خواهد شد؛ چون دیگر تیم‌ها نیز که وارد مذاکره با او شدند، همین شروط را اعلام کردند و از مهاجم خارج نشین فوتبال ایران خواستند درتست پزشکی شرکت کند. حتی مسئولان باشگاه سپاهان نیز که خواستار جذب این بازیکن بودند همین شرط را اعمال کردند تا کمتر دچار لطمه شوند. 
رضایی اما برای رسیدن به ترکیب تیم ملی درجام جهانی فوتبال عمیقاً به بازی در استقلال نیازمند است و به احتمال زیاد به این خواسته تن خواهد داد وبعد از آن با استقلال قرارداد خواهد بست. 
جالب اینکه مدیران باشگاه استقلال از تصمیم خود برای عقد قرارداد دو ساله با این بازیکن نیز منصرف شده‌اند و به رضایی اعلام کرده‌اند که برای سال اول قرارداد قطعی با وی به امضا خواهند رساند و فصل دوم درصورت رضایت از عملکرد قرارداد تمدید خواهد شد که به احتمال زیاد مهاجم مورد نظر باشگاه استقلال این خواسته را هم خواهد پذیرفت. 

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضاعرب    

برچسب ها :
ارسال دیدگاه