هوشمندسازی خدمت به زائران و مجاوران

ارائه دستاوردهای آستان قدس رضوی در سومین نمایشگاه «شهر هوشمند»

هوشمندسازی خدمت به زائران و مجاوران

سومین نمایشگاه شهر هوشمند، دیروز در مصلای تهران گشایش یافت و آستان قدس رضوی نیز با حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای خود در حوزه هوشمندسازی خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را معرفی می‌کند.


به گزارش آستان‌نیوز، در این نمایشگاه بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی همچون مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، بنیاد کرامت رضوی، بنیاد بهره‌وری موقوفات، سازمان علمی و فرهنگی و مرکز ارتباطات و رسانه  حضور دارند و به معرفی توانمندی‌ها و خدمات هوشمند خود می‌پردازند.
ظرفیت‌های موجود در حوزه هوشمندسازی زیارت، بسترهای خدمت‌رسانی در فضای مجازی، خدمات هوشمند قابل ارائه به زائران، کسب و کارهای دانش‌بنیان و زیرساخت‌های ایجاد شده در حرم مطهر رضوی برای توسعه عرصه خدمت از جمله توانمندی‌های آستان قدس رضوی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم 
قرار گرفته است.
در نخستین روز گشایش سومین نمایشگاه شهر هوشمند، وزیر کشور از غرفه آستان قدس رضوی بازدید کرد.
دکتر احمد وحیدی ضمن حضور در نمایشگاه، در غرفه آستان قدس رضوی نیز حضور یافت و با توانمندی‌های این مجموعه در زمینه هوشمندسازی خدمات ارائه شده به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) آشنا شد.
وزیر کشور در این بازدید از اقدام‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در حوزه هوشمندسازی و ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی برای بهره‌مندی زائران و مجاوران از این خدمات قدردانی و تشکر کرد.
در این نمایشگاه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، مدیریت عالی حرم مطهر رضوی، بنیاد کرامت رضوی، بنیاد بهره‌وری موقوفات و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در فضایی افزون بر ۱۷۰ مترمربع اقدام‌ها و خدمات هوشمندسازی شده خود را به مخاطبان معرفی می‌کنند. 
شایان ذکر است نمایشگاه شهر هوشمند تا 14 تیرماه در مصلای تهران برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه