مبلغان جهادی عرصه سلامت نمونه بارز ایثارگری و اخلاص مهدوی

مبلغان جهادی عرصه سلامت نمونه بارز ایثارگری و اخلاص مهدوی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مبلغان جهادی عرصه سلامت نمونه بارز ایثارگری و اخلاص مهدوی هستند.


آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع مبلغان جهادی عرصه سلامت و مقابله با کرونا گفت: امام زمان(عج) به عنوان شخصیت اسلامی و اجتماعی خدمتگزاری فردی را قبول می‌کنند که بر حسب اخلاص و ایثارگری خدمتگزاری کند و مبلغان جهادی عرصه سلامت نمونه بارز آن هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، وی ادامه داد: در روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا به دلیل برخی غفلت‌ها اموات کرونایی بدون غسل و تدفین کامل به خاک سپرده می‌شدند، این امر بازماندگان را رنجیده‌خاطر می‌کرد و حرمت مؤمن در جامعه دینی و اسلامی از بین رفته بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا عده‌ای از مبلغان جهادی، جهاد به انفس کردند و تکالیف شرعی اموات را انجام دادند، گفت: شما مبلغان بدون وحشت و دغدغه این حرکت بزرگوارانه را انجام دادید و ثابت کردید نوکری امام زمان(عج) در هر شکلی اجرا شدنی است و از هیچ چیزی باکی ندارید.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، افزود: اما این پرسش مطرح می‌شود که چرا جهاد تبیین گفته شد و جهاد تبلیغ نگفتند، در پاسخ باید گفت: جهاد تبلیغ به یک قشر خاصی منحصر می‌شود اما جهاد تبیین قشر خاصی را دربر نمی‌گیرد و یک تکلیف عمومی برای همه عناصر انقلابی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه