آمارهای کرونا در خراسان جنوبی صعودی شد

آمارهای کرونا در خراسان جنوبی صعودی شد

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش نسبی آمارهای بیماران سرپایی و بستری کرونایی استان گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی مراعات شود.
غلامرضا شریف‌زاده در گفت‌وگو با مهر با اشاره به افزایش نسبی آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در خراسان جنوبی اظهار کرد: بیماران سرپایی ما از دو مورد در هفته گذشته به چهار تا ۶ نفر افزایش پیدا کرده است.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: بیماران بستری ما نیز از یکی، دو نفر در هفته گذشته به حدود ۵-۶ نفر رسیده است که یک هشدار محسوب می‌شود.
شریف‌زاده با اشاره به اینکه موارد مثبت نیز از ۴-۵ نفر به حدود ۱۴-۱۵ نفر رسیده است، یادآور شد: مهم‌ترین علت افزایش آمارها بی‌توجهی مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
وی با تأکید بر اینکه تاکنون در خراسان‌جنوبی مجموع واکسن‌های تزریق شده به یک میلیون و ۳۴هزار و ۳۵۷دُز رسیده است، گفت: 4/93درصد دز اول، 6/84 دز دوم و تنها 3/40درصد دز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.
بارها به هم‌استانی‌های عزیز گفته‌ایم تزریق واکسن به معنای بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و حداقل در اماکن بسته از ماسک استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه