فوت تنها یک بیمار کرونایی خراسان رضوی در15روز گذشته

فوت تنها یک بیمار کرونایی خراسان رضوی در15روز گذشته

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با کنترل و مهار بیماری کووید۱۹، تنها یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان رضوی طی ۱۵ روز گذشته جان باخته است.
دکتر محمد پهلوان افزود: این مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در تاریخ نهم تیرماه جاری از شهر مشهد ثبت و گزارش شده است. هم اکنون ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان و ۸۸ بیمار در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری‌اند که ۱۹ نفر آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند.
به گزارش وبدا، پهلوان افزود: روزانه حدود ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد حدود ۳۸ بیمار در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد. روزانه حدود ۱۷۹بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حدود پنج بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ساعته خدمات جامع سلامت زیرپوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه